Toto sú jeho víťazi:
1.Uber Eats
Niekoľko spotov pracovalo so super insightmi a prepájaním športu s produktom. Z toho čo som videl to najlepšie zvládol Uber Eats. Autori si dali fakt veľa práce s tým, ako prepojiť futbal s jedlom a našli veľa historických aj súčasných insightov. Podľa mňa dobré prepojenie značky a segmentu, čomu sa venuje s eventom, pre ktorý vznikla kampaň.
2. Coors
Super insight - ráno po superbowle - využil Coors s balíčkom pív Monday. Výpravný spot plný ľudí zobrazených ako leňochody, ktorým sa po prebdenej noci nedarí nič robiť normálne aspoň priamo nadviazal na tému.
3. Pringles a Little Ceasar
Pobavilo ma, že dve značky siahli po podobnej absurdite: Pringles a Little Ceasar využili lietajúce fúzy v jednom a lietajúce a obočie v druhom prípade. Kedysi sa tomu hovorili ˇmorfická rezonancia", jednoducho tak dlho visí vo vzduchu nejaká idea, ža sa zrazu objaví naraz na viacerých miestach. Čo sa týka kreativity tak je to trochu samoúčelná absurdita, ale tak vyberám z toho, čo je v ponuke...
4. Hellmanns
A možno posledné čo spomeniem je Hellmans majonéza, ktorá rekonštruuje slávnu scénu zo seriálu s fakeovaným orgazmom v bistre. Inak toto je fe...
Zostáva vám 85% na dočítanie.