Nová značka TOMU VER bola predstavená v najnovšej bratislavskej predajni Tempo SUPERMARKET v nákupnom centre OC Tehelko.
StoryEditor

COOP Jednota má novú značku TOMU VER. Cieli ňou na zákazníkov s intoleranciami

20.02.2025, 08:54
Autor:
redred

Rad alternatívnych potravín TOMU VER je určený pre ľudí s intoleranciou na lepok a laktózu, ako aj pre všetkých, ktorí majú špeciálne preferencie. Ambasádorom značky sa stal známy kondičný tréner Maroš Molnár, ktorý podporuje filozofiu zdravého životného štýlu.

COOP Jednota uviedla novú vlastnú značku TOMU VER, ktorá ponúka kvalitné produkty pre všetkých, ktorí dbajú na vyváženú stravu alebo s ohľadom na stravovacie obmedzenia vyhľadávajú bezlaktózové či bezlepkové potraviny. Ponuka čerstvých mliečnych výrobkov zahŕňa kvalitné bezlaktózové jogurty, rôzne druhy smotany, ale aj mlieko a maslo, ktoré ponúkajú plnú chuť bez obsahu laktózy.

Sortiment bezlepkových výrobkov zahŕňa chlebíčky, krekery, keksíky a piškóty, ktoré sú ideálnou voľbou pre ľudí s celiakiou alebo citlivosťou na lepok. Okrem toho je v ponuke aj výber racionálnych potravín vrátane červenej šošovice, proteínového chleba či jačmenných krúpov. V budúcnosti sa sortiment rozšíri o ďalšie proteínové výrobky, ktoré ocenia najmä aktívni ľudia.

„Značka TOMU VER vznikla ako odpoveď na rastúci záujem o alternatívne a funkčné potraviny. Pri jej tvorbe sme sa zamerali na to, aby zákazníci našli v jej portfóliu presne to, čo najviac potrebujú. Chceme byť sieť potravín pre každého, aby si u nás dokázali vybrať a nakúpiť aj spotrebitelia s intoleranciami či špecifickými potrebami a požiadavkami. Rovnako ako pri našich ďalších vlastných značkách, aj tu kladieme dôraz nielen na kvalitu, ale aj na cenovú výhodnosť. Sortiment TOMU VER bude dostupný predovšetkým v našich formátoch SUPERMARKET a Tempo SUPERMARKET, ktorých na Slovensku prevádzkujeme viac ako 700,“ uviedla Renáta Peťovská, riaditeľka sekcie obchodu a rozvoja maloobchodnej siete COOP Jednota Slovensko.

image

Ambasádorom značky TOMU VER sa stal známy kondičný tréner Maroš Molnár.

Potravinové intolerancie: Prečo neustále pribúdajú a ako im predísť?

Potravinová intolerancia je stav, pri ktorom telo nedokáže správne stráviť alebo spracovať určité zložky potravy. Na rozdiel od potravinovej alergie, ktorá spúšťa reakciu imunitného systému, intolerancia je spôsobená hlavne problémami s trávením alebo metabolizmom. „V posledných desaťročiach čoraz viac ľudí hlási problémy s trávením niektorých potravín. Môže sa zdať, že intolerancie sú novým fenoménom, no v skutočnosti existovali vždy – len dnes ich lepšie rozpoznávame. V minulosti sa mnohé potravinové intolerancie jednoducho nepoznali. Ľudia, ktorí mali tráviace problémy, často netušili, čo ich spôsobuje,“ hovorí nutričná špecialistka Zuzana Líšková.

Podľa nej k nárastu intolerancií prispieva nielen zvýšená konzumácia priemyselne spracovaných potravín, ale aj zmena črevného mikrobiómu, vysoká úroveň stresu či nedostatok pohybu. Dokonca aj samotné pestovanie plodín sa mení – napríklad pšenica dnes obsahuje viac lepku ako pred 50 rokmi v dôsledku šľachtenia. Podobne aj mlieko prechádza intenzívnym spracovaním, čo môže ovplyvniť jeho stráviteľnosť.

„To, že niekto nemá potravinovú intoleranciu ešte neznamená, že sa uňho vo vyššom veku nemôže prejaviť. Preto je dôležité venovať pozornosť výberu kvalitných a prirodzených potravín a dbať na vyváženú stravu. Som rada, že reťazec s najväčším počtom predajní na Slovensku myslí aj na dostupnosť produktov pre ľudí so špecifickými stravovacími potrebami," dodáva Zuzana Líšková.

image

Produkty značky TOMU VER sú určené pre ľudí s intoleranciou na laktózu a lepok.

COOP Jednota – záruka kvality a dostupnosti

COOP Jednota dlhodobo prináša zákazníkom kvalitné a cenovo dostupné produkty vlastných značiek s dôrazom na slovenský pôvod. Nová značka TOMU VER je ďalším krokom k tomu, aby si každý mohol vybrať potraviny, ktoré vyhovujú jeho potrebám, bez kompromisov v chuti či kvalite. Medzi najpopulárnejšie vlastné značky COOP Jednota patria potraviny pod logom Mamičkine dobroty. Pri výbere produktov tejto kategórie sa COOP Jednota inšpirovala tradičnými domácimi jedlami našich mám a starých mám, na ktoré sme zvyknutí z detstva.

01 - Modified: 2025-02-13 09:54:36 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa prináša nevšednú inováciu pre deti. Svietiacu platobnú kartu 02 - Modified: 2025-02-11 13:36:33 - Feat.: 0 - Title: FUMBI V KAMPANI UKAZUJE, AKÉ ABSURDNE ĽAHKÉ JE INVESTOVAŤ DO KRYPTA 03 - Modified: 2025-02-14 07:54:26 - Feat.: 0 - Title: Nová kampaň O2 ukazuje, že keď robíme veci spolu, všetko ide jednoduchšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. máj 2025 08:50