Pandémia koronavírusu zamávala v rokoch 2019 a 2020 doslova celým trhom. Práca z domova, zatvorené obchody, reštaurácie, žiadne koncerty či spoločenské akcie. Ľudia prestali chodiť do reštaurácií, ale začali si jedlo objednávať online. Keďže nemohli chodiť do obchodov, tak využívali nákupy v e-shopoch.
Toto obdobie od základov zmenilo aj segment stávkových kancelárií. Tie museli svoje kamenné predajne rovnako zatvoriť a koronavírus mal veľký dosah aj na samotný šport. Tipéri mali možnosti stávkovania pre pandémiu výrazne obmedzené. Veľa športových podujatí bolo totiž zrušených a aj v oblasti športu panovala neistota.
Okrem štýlu komunikácie za posledných päť rokov výrazne zvýšili zdroje do svojej propagácie. Kým sa v roku 2020 hýbal budget do reklamy stávkových a tipovacích spoločností na Slovensku od šesť do 13 miliónov eur, tak aktuálne sme na úplne iných sumách. Bettingovky navýšili výdavky na marketingovú komunikáciu. Za minulý rok išli budgety dokonca až sedemnásobne vyššie oproti roku 2020. Podľa údajov Kantaru, ktorý monitoruje výdavky na reklamu v cenníkových cenách bez zliav, sa dostali na úroveň od 17 do 65 miliónov eur a najsilnejší mediatyp pre nich stále tvorí televízia. Doháňa ju však online, ktorý je prirodzeným ekosystémom tipovania. Prvenstvo v investovanej sume do reklamy posledné dva roky drží Fortuna, pričom tento rok do marketingovej propagácie zaplatila vyše 65 miliónov eur. Aj táto suma j...
Zostáva vám 85% na dočítanie.