Career Expo nie je len o pracovných ponukách – ide o jedinečnú platformu, ktorá prepája firmy, expertov a talenty. Na festivale sa predstavilo takmer 100 vystavovateľov z rôznych odvetví a nabitý sprievodný program poskytol účastníkom množstvo príležitostí na osobný aj profesionálny rozvoj.
Tento rok mohli účastníci zdokonaliť svoje mäkké zručnosti v Talent Lab, zdieľať svoje skúsenosti v Skill Lab a oddýchnuť si v Learn and Relax zóne, kde na nich čakali interaktívne súťaže, zábavné a networkingové aktivity. Okrem hlavného pódia zažili účastníci dynamické prednášky a workshopy aj v zóne Stronger Future.
„Career Expo ukázalo, aký význam má priama interakcia medzi záujemcami a zamestnávateľmi. Je to festival príležitostí, kde návštevníci získavajú nielen nové pracovné ponuky, ale aj inšpiráciu," dodáva Peter Krutý, Head of Events v Alma Career. „Verím, že hlboké rozhovory medzi expertmi, zástupcami firiem a návštevníkmi pomôžu zmeniť kariérne cesty mnohých ľudí.“Obsah festivalu komunikovali viacerí influenceri pred festivalom aj počas neho. Na Instagrame a TikTokusa o to postarali napríklad influencer Nevídanej Kořen, vlastným menom Michal Humeček, či popularizátorka vedy Blanka Pilátová. PR bolo zložené z printových aj online médií a informovalo o ňom aj množstvo vysokých škôl a univerzítvlastnými kanálmi.
Komplexnú komunikáciu a propagáciu podujatia, ktorej súčasťou boli aj outdoorové nosiče a rádio, zabezpečila agentúra Yolka Agency v spolupráci s českým Publicis Groupe a PR agentúrou Neopublic. „Career Expo je top podujatie v Česku, ktoré má reálny dopad na kariérne rozhodnutia ľudí. Sme radi, že sme mohli byť jeho súčasťou a prispieť k jeho rastu,“ hovorí Yolka Udičová z Yolka Agency. „Minulý rok sa zúčastnilo podujatia 10 444 ľudí, tento rok bolo návštevníkov až 12 068.“S vysokým záujmom zo strany návštevníkov aj vystavovateľov si Career Expo upevnilo svoju pozíciu ako najväčší festival pracovných príležitostí v Českej republike.