Kaufland je hlavným partnerom Slovenského hokeja a tento rok aj oficiálnym sponzorom IIHF majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji. A tak ako každý rok pri príležitosti hokejových sviatkov, tak aj teraz spúšťa spotrebiteľskú súťaž s Kaufland Card, ktorej víťazi poletia do Švédska.
Spot k hokejovej súťaži je postavený na emotívnom momente medzi trénerom a jeho zverencami, kedy im oznamuje správu, na ktorú vo svojej kariére čaká každý jeden hokejista.
„Oznámenie o postupe na majstrovstvá sveta zvádza k patetickosti, no to by sme nesmeli byť v hokejovom spote Kauflandu, kde práve takéto situácie veľmi radi premieňame na humor. Opäť nám v tom pomohli tréner a jeho verný asistent, ktorí sa už stávajú stálicou hokejovej komunikácie Kauflandu v telke aj online,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
„Komunikácia Kauflandu je už známa tým, že sa v nej objavujú rôzne zaujímavé, neopozerané a zábavné postavičky. Náš nový spot nie je výnimkou. Verím, že brúsič korčúľ Ďoďo bude ľudí baviť rovnako, ako baví nás,“ hovorí Romana Kádeková, Senior Copywriterka z THIS IS LOCCO.
Kratší 20-sekundový spot bude nasadený v TV a dlhší strih v online. Kampaň je doplnená aj o súťažné vizuály s trénerom a hokejistami a rádio spot.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovenská republika (Katka Sobotová, Ľubka Kubičová, Peťa Struháriková, Monika Goneková)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Martin Jaňák, Marek Sivy
Copywriter: Martin Polakovič, Romana Kádeková, Adela Holubčíková
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica, Majka Vavrová
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Juraj Janiš
Fotograf: Jakub Klimo