Skúmanie zákazníckej skúsenosti, a teda zostavenie rebríčkov v rámci viacerých biznis sektorov, je v rámci hodnotenia KPMG Customer Experience Excellence (CEE) založené na šiestich pilieroch. Každý z týchto pilierov má inú váhu dôležitosti z pohľadu zákazníkov, resp. respondentov. Táto dôležitosť sa v čase môže vyvíjať, a teda pre zákazníka môže byť určitý aspekt zákazníckej skúsenosti menej alebo viac dôležitý. Väčšinou sa tieto zmeny dejú postupne a nedochádza k veľkým medziročným zmenám.
Vývoj dôležitosti pilierov 2020 – 2024
V posledných piatich rokoch prieskum zaznamenal zmeny v dôležitosti pilierov, ktoré boli poháňané napríklad aj pandémiou, počas ktorej bol pre zákazníka pilier Integrity výrazne dôležitejší ako pilier Personalizácie. „Z dlhodobého hľadiska však...
Zostáva vám 85% na dočítanie.