„Rebranding je prirodzenou súčasťou našej stratégie. Nezmenili sme sa preto, že sme museli, ale preto, že chceme byť lepší, modernejší a zákazníkom ešte bližší,“ vysvetľuje Gabriela Trpišová, marketingová riaditeľka KROS.
Nové strategické smerovanie, vizuálnu identitu, employer branding aj sprievodnú kampaň formovali spoločne s Levosphere, s ktorými KROS na tejto zmene intenzívne pracoval dva roky. „KROS nás oslovil s cieľom nastaviť novú obchodno-marketingovú stratégiu. Prešli sme hlbokým strategickým procesom, ktorý vyústil do nového positioningu a prirodzene aj do rebrandingu. Ten jasne demonštruje odhodlanie spoločnosti držať krok s dobou a zároveň formovať budúcnosť podnikania,“ hovorí Silvia Žuffa, senior marketingový stratég Levosphere.
Vizuálna identita ako symbol napredovania a prepojenia
Nový vizuálny jazyk značky stavia na myšlienke dynamického napredovania a silného prepojenia – medzi inováciami, členmi KROS family aj samotnými zákazníkmi.
Srdcom vizuálu je nové logo: tvarovaná priamka s jasne ukotveným začiatkom aj cieľom. Symbolizuje logickú cestu napredovania, pričom pevne uzatvorený tvar reflektuje istotu, stabilitu a konzistentný posun vpred. Nové grafické prvky a paleta farieb vizuálne podporujú modernú, digitálnu a ľudskú tvár značky.
Zažime spolu krásu napredovania
V KROSe vnímajú rebranding ako viac než len redizajn – je to manifestácia ich odhodlania inovovať, zjednodušovať a vytvárať riešenia, ktoré podnikateľom prinášajú reálnu hodnotu a komfort v každodennej praxi. „Dnes sme lídrom, ale nikdy sme nezabudli, pre koho pracujeme. Tento rebranding je dôkazom, že napredujeme spoločne so zákazníkmi,“ uzatvára Marek Polic, spolumajiteľ KROS.
Téma napredovania sa premieta aj do novej kampane, ktorú KROS spúšťa naprieč online priestorom, outdoorom aj printom. „V kampani reflektujeme štyri kľúčové segmenty zákazníkov KROSu, ich špecifické potreby a riešenia, ktoré im dennodenne pomáhajú. Ukazujeme softvér, ktorý je intuitívny, moderný a vždy poruke – pretože práve vďaka nemu môžu zákazníci zažiť krásu napredovania vo svojom podnikaní,“ dodáva Silvia Žuffa z Levosphere.