4ka opäť dokazuje, že sa nebojí ísť vlastnou cestou. Miesto zložitých metafor, pompéznych produkcií a produktových omáčok prichádza s niečím, čo funguje: humor, ľahkosť a trefa rovno medzi oči. Pretože keď máš najvýhodnejší nekonečný paušál na trhu, nemusíš kričať. Stačí to dobre povedať.
„A my sme to povedali rovno dvomi spotmi – jedným cez kamošov, druhýmcez rodinu. V oboch prípadoch ide o klasické situácie z bežného života, ktoré sú však doplnené trefnými a humornými dialógmi... takými, že fungovanie paušálu pochopí aj tvoja manka!“ dodáva kreatívny riaditeľ Boyo Dohnal z agentúry Mark United.Hlavné posolstvo? Že nekonečno od 4ky je fakt najvýhodnejšie a hlavne sa oň vieš podeliť. A že nikto iný sa k takej cene ani len nepriblíži. Žiadne „ale“, žiadne hviezdičky pod čiarou, žiadna viazanosť. Len čistá sloboda a paušál, ktorý dáva zmysel.
„Keď niečo funguje, netreba to vysvetľovať na trikrát. Stačí si z toho urobiť srandu a ľudia si to zapamätajú,“ dopĺňa marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška.
Kampaň je postavená na situačnom humore, ktorý nielenže pobaví, ale aj vyjasní. Nehrá sa na emócie ani na teatrálnosť. Ukazuje realitu – tú, ktorú všetci poznáme – a vkladá do nej 4ku ako riešenie, ktoré jednoducho funguje. Pre mladých, pre rodiny, pre všetkých, čo nechcú platiť veľa za nekonečno veľa dát, minút či sms.4ka si týmto ťahom ešte viac upevňuje pozíciu rebela, ktorý si ide svoje. Je to značka, ktorá sa nechce páčiť všetkým – ale tým, ktorým sa páči, dáva maximum. A to nekonečno fakt stojí za to.
Vizitka kampane:
Klient: SWAN – Alexandra Körmendy, Roland Kyška
Agentúra: Mark United
Strategyplanner: Marian Timoracký
CreativeDirector: Boyo Dohnal
Copywriter: Zuzana Michalíková
Art Director: Boyo Dohnal
Account Manager: Martina Páleníková
Produkcia: Globe production – Martin Vrábel
Režisér: Teodor Kuhn
Kameraman: Maxim Klujev