Bratislavská Stará tržnica sa na dva dni (23. – 24. apríla) premenila na centrum kariérnych možností a inšpirácie. Podujatie ponúklo viac než 70 vystavovateľov, prednášky, workshopy a množstvo interaktívnych zážitkov v štyroch tematických zónach: Hlavný stage, Skill Session, Skill Lab a Learn and Relax.
„Teší nás nielen vysokýpočet návštevníkov, ale aj to, ako sa Profesia days za tie roky vyprofilovali na jedinečné podujatie, ktoré má skutočný spoločenský dopad,” povedal eventový riaditeľ Alma Career Slovakia Peter Krutý.
Inšpiratívne aj praktické tipy prinieslo množstvo kvalitných speakerov, medzi ktorými boli napríklad Kamil Aujesky, Martin Volek, Marek Šándor, Mirka Uhnák, Ajka Imrichová či Sandra Balážiková. V interaktívnych zážitkových zónach mohli účastníci zažiť Lidl Mysterybox, IKEA Sleeping Zone, Mindball s Lipou, Kaufland Smoothie Point, StartitUp štúdio či Zvukový workshop v iglu od Arvalu. „Aj vďaka skvelým partnerom môžeme každoročne prinášať ľuďom nové zážitky a inšpirácie,“ dodal Peter Krutý.
Kampaň, ktorej súčasťou boli outdoorové nosiče, rádio a online, zastrešila agentúra Yolka Agency, ktorá nadviazala na predchádzajúcu komunikáciu podujatia. „Som rada, že sme mohli byť súčasťou jubilejného 15. ročníka. Našou úlohou je pozývať na event, ale tiež prispievať k budovaniu tejto silnej značky, ktorá ľuďom pomáha orientovať sa v pracovnom svete toľko ročníkov,“ uviedla Yolka Udičová z Yolka Agency, ktorá pracuje na komunikácii podujatia už tretí rok.Najbližšie sa festival presunie do Košíc (28. – 29. 10.) a prinesie program s rovnakým dôrazom na kvalitu, inšpirácie a tipy pre kariérny a aj osobný rast.