Leto je časom oddychu a dovoleniek, niekedy však prináša nepríjemné prekvapenia – a ležanie na plážovom lehátku sa môže rýchlo zmeniť na pobyt na nemocničnom lôžku. UNION pripravil pre tieto situácie poistenie bez limitu.
„Z pohľadu značky sme stáli pred jasnou výzvou – komunikovať racionálny benefit produktu (neobmedzené krytie) spôsobom, ktorý bude zrozumiteľný, zapamätateľný a zároveň emocionálne relevantný pre cestujúcich. Vedeli sme, že limity v poistení sú pre mnohých abstraktné, preto sme tému rámcovali cez konkrétny zákaznícky insight: dovolenka má byť bez obmedzení. Kľúčové bolo nájsť message, ktorý prepojí CX s hodnotou značky, a práve ‘bez limitu’ sa ukázalo ako ideálne spojenie. Vďaka ľahko uchopiteľnému konceptu, dôslednej práci s jazykom a vizuálom, a cez rozpoznateľný charakter anjela Angie, sme vytvorili kampaň, ktorá funguje naprieč trhmi aj kanálmi,“ konštatuje Silvia Vlasková, Head of Marketing UNION poisťovne.
“Počas kreatívneho brainstormingu nám napadla jednoduchá, no zároveň vtipná a efektívna idea – vytvoriť medzinárodnú kampaň, ktorej porozumie každý. Postavili sme ju na slovách „bez limitu“, ktoré anjel strážny Angie vyslovuje vždy v inom jazyku a v charakteristickom kostýme danej krajiny. Pretože aj keď toto slovné spojenie znie v rôznych jazykoch odlišne, pre poistencov UNION má vždy rovnaký význam: úplný pokoj a istotu, že UNION sa o všetko postará,“ hovorí Barbora Meszárošová, teamleader MME.
Kampaň kreatívne pripravila agentúra Mayer/McCann-Erickson. Spustená je od začiatku mája v online priestore a v rozhlase.
Vizitka kampane:
Klient: poisťovňa UNION (Silvia Vlasková, Dominika Bakytová, Janka Labancová)
Agentúra: Mayer/McCann-Erickson
Kreatívny riaditeľ: Peter Viktor Blaho
Copywriter: Denis Sater, Barbora Meszárošová
Art Director: Pavol Kornúcik
Account: MIchaela Miháliková
Produkcia: Globe Production
Režisér: Roman Chrappa
Hudba: Marián Čurko
Fotograf: Igor Slovák