UNION spúšťa novú kampaň na cestovné poistenie: „Bez limitu“.UNION
StoryEditor

V novej kampani UNIONu priblíži anjel Angie cestovné poistenie, ktoré nepozná hranice

29.05.2025, 10:41
Autor:
michmich

Pre poisťovňu pripravila kreatívnu kampaň "Bez limitu" a v rôznych jazykoch agentúra Mayer/McCann-Erickson.

Leto je časom oddychu a dovoleniek, niekedy však prináša nepríjemné prekvapenia – a ležanie na plážovom lehátku sa môže rýchlo zmeniť na pobyt na nemocničnom lôžku. UNION pripravil pre tieto situácie poistenie bez limitu.

„Z pohľadu značky sme stáli pred jasnou výzvou – komunikovať racionálny benefit produktu (neobmedzené krytie) spôsobom, ktorý bude zrozumiteľný, zapamätateľný a zároveň emocionálne relevantný pre cestujúcich. Vedeli sme, že limity v poistení sú pre mnohých abstraktné, preto sme tému rámcovali cez konkrétny zákaznícky insight: dovolenka má byť bez obmedzení. Kľúčové bolo nájsť message, ktorý prepojí CX s hodnotou značky, a práve ‘bez limitu’ sa ukázalo ako ideálne spojenie. Vďaka ľahko uchopiteľnému konceptu, dôslednej práci s jazykom a vizuálom, a cez rozpoznateľný charakter anjela Angie, sme vytvorili kampaň, ktorá funguje naprieč trhmi aj kanálmi,“ konštatuje Silvia Vlasková, Head of Marketing UNION poisťovne.

image

UNION spúšťa novú kampaň na cestovné poistenie: „Bez limitu“.

UNION

Počas kreatívneho brainstormingu nám napadla jednoduchá, no zároveň vtipná a efektívna idea – vytvoriť medzinárodnú kampaň, ktorej porozumie každý. Postavili sme ju na slovách „bez limitu“, ktoré anjel strážny Angie vyslovuje vždy v inom jazyku a v charakteristickom kostýme danej krajiny. Pretože aj keď toto slovné spojenie znie v rôznych jazykoch odlišne, pre poistencov UNION má vždy rovnaký význam: úplný pokoj a istotu, že UNION sa o všetko postará,“ hovorí Barbora Meszárošová, teamleader MME.

Kampaň kreatívne pripravila agentúra Mayer/McCann-Erickson. Spustená je od začiatku mája v online priestore a v rozhlase.

Vizitka kampane:

Klient: poisťovňa UNION (Silvia Vlasková, Dominika Bakytová, Janka Labancová)

Agentúra: Mayer/McCann-Erickson

Kreatívny riaditeľ: Peter Viktor Blaho

Copywriter: Denis Sater, Barbora Meszárošová

Art Director: Pavol Kornúcik

Account: MIchaela Miháliková

Produkcia: Globe Production

Režisér: Roman Chrappa

Hudba: Marián Čurko

Fotograf: Igor Slovák

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
29. máj 2025 14:42