Hellmann‘s s Martinom Škrtelom a Petrom Čechom už druhý rok rozbiehajú grilovaciu sezónu.Hellmans
StoryEditor

Hellmann’s rozbieha už druhý rok grilovaciu sezónu s Martinom Škrtelom

05.06.2025, 17:12
Autor:
michmich

Do kampane obsadili aj jeho kolegu Petra Čecha. Po minuloročnej „Zaskóruj pri grile“ prichádza s pokračovaním kampane s názvom „Buď majster grilu!“. O kampaň sa postarala agentúra Kreativ Gang.

Značka Hellmann’s ako oficiálny partner grilovania futbalového turnaja UEFA Women´s Euro 2025 už druhý rok po sebe rozbieha letnú grilovaciu kampaň. Po minuloročnej „Zaskóruj pri grile“ prichádza s pokračovaním „Buď majster grilu!“ V réžii je opäť akčná česko-slovenská agentúra Kreativ Gang a hlavnými hviezdami ostávajú futbalové ikony – Martin Škrtel a Petr Čech. Ich kampaň spája grilovacie omáčky Hellmann’s a emócie.

image

Hellmann‘s s Martinom Škrtelom a Petrom Čechom už druhý rok rozbiehajú grilovaciu sezónu.

Hellmans
Dve futbalové ikony, gril a veľa chuti!

Agentúra Kreativ Gang lokalizovala globálnu kampaň Hellmann’s „Game Changer“ a pripravila lokálne assety pre slovenské a české publikum. Lokálna adaptácia zahŕňala kreatívne výstupy pre online, OOH a retail a stála aj za kompletnou produkciou kľúčových vizuálov, pričom fotenie Martina Škrtela zastrešil kreativec a fotograf Peter Kubalák.

V kampani sa prepája futbalová energia s letnou atmosférou a dôrazom na jednoduchosť grilovania s grilovacími omáčkami Hellmann’s, práve tak, ako to značka dlhodobo komunikuje.

image

Hellmann‘s s Martinom Škrtelom a Petrom Čechom už druhý rok rozbiehajú grilovaciu sezónu.

Hellmans
„Naším cieľom bolo premeniť globálny koncept na niečo, čo bude fungovať lokálne – kultúrne aj emocionálne. Rozhodli sme sa vyhnúť globálnemu spojeniu Game Changer, ktoré, mám pocit, je už dnes v marketingu nadužívané a stratilo svoju pôvodnú silu. Namiesto toho sme zvolili jednoduchý, chytľavý claim “Buď majster grilu”, ktorý sedí aj k našim dvom hlavným tváram: Martina Škrtela a Petra Čecha poznáme ako majstrov na ihrisku a teraz sú vďaka Hellmann’s omáčkam majstrami aj pri grile,” komentuje Dominik Matušinský, CEO českej pobočky Kreativ Gangu.

Popri kampani „Buď majster grilu” beží aj atraktívna spotrebiteľská súťaž, v ktorej môžu zákazníci Hellmann’s hrať o lístky na UEFA Women´s Euro 2025. Stačí si kúpiť vybrané produkty Hellmann’s a zaregistrovať sa na stránke www.hellmanns-sutaze.sk. Značka tak spája chutné jedlo, futbal a letné zážitky do jednej spoločnej emócie, ktorá chutí skvele!

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. jún 2025 17:13