Značka Hellmann’s ako oficiálny partner grilovania futbalového turnaja UEFA Women´s Euro 2025 už druhý rok po sebe rozbieha letnú grilovaciu kampaň. Po minuloročnej „Zaskóruj pri grile“ prichádza s pokračovaním „Buď majster grilu!“ V réžii je opäť akčná česko-slovenská agentúra Kreativ Gang a hlavnými hviezdami ostávajú futbalové ikony – Martin Škrtel a Petr Čech. Ich kampaň spája grilovacie omáčky Hellmann’s a emócie.
Dve futbalové ikony, gril a veľa chuti!Agentúra Kreativ Gang lokalizovala globálnu kampaň Hellmann’s „Game Changer“ a pripravila lokálne assety pre slovenské a české publikum. Lokálna adaptácia zahŕňala kreatívne výstupy pre online, OOH a retail a stála aj za kompletnou produkciou kľúčových vizuálov, pričom fotenie Martina Škrtela zastrešil kreativec a fotograf Peter Kubalák.
V kampani sa prepája futbalová energia s letnou atmosférou a dôrazom na jednoduchosť grilovania s grilovacími omáčkami Hellmann’s, práve tak, ako to značka dlhodobo komunikuje.
„Naším cieľom bolo premeniť globálny koncept na niečo, čo bude fungovať lokálne – kultúrne aj emocionálne. Rozhodli sme sa vyhnúť globálnemu spojeniu Game Changer, ktoré, mám pocit, je už dnes v marketingu nadužívané a stratilo svoju pôvodnú silu. Namiesto toho sme zvolili jednoduchý, chytľavý claim “Buď majster grilu”, ktorý sedí aj k našim dvom hlavným tváram: Martina Škrtela a Petra Čecha poznáme ako majstrov na ihrisku a teraz sú vďaka Hellmann’s omáčkam majstrami aj pri grile,” komentuje Dominik Matušinský, CEO českej pobočky Kreativ Gangu.Popri kampani „Buď majster grilu” beží aj atraktívna spotrebiteľská súťaž, v ktorej môžu zákazníci Hellmann’s hrať o lístky na UEFA Women´s Euro 2025. Stačí si kúpiť vybrané produkty Hellmann’s a zaregistrovať sa na stránke www.hellmanns-sutaze.sk. Značka tak spája chutné jedlo, futbal a letné zážitky do jednej spoločnej emócie, ktorá chutí skvele!