Slovenská sporiteľňa v tomto roku oslavuje 200 rokov. Keby bola človekom, tak pred 5 rokmi by ju ľudia opísali ako 60-ročného konzervatívneho pána. Za ostatných 5 rokov omladla presne o 15 rokov a dnes je to moderná 45-ročná žena alebo muž. Mladne preto, lebo veríme budúcnosti a viac ako minulosť nás zaujíma, ako budeme vyzerať o ďalších 200 rokov.
Podľa dát z Retail Banking Monitora až 96 % populácie od 15 rokov je klientom niektorej banky. V kohorte mladých vo veku 15 až 19 rokov nemá banku 26 %, v skupine od 20 do 26 rokov sú to už len 2 %. Aj vzhľadom na tieto dáta sa fokus bánk na mladé cieľové skupiny v minulom roku, celkom prirodzene, významne rozšíril o Generáci...
Zostáva vám 85% na dočítanie.