StoryEditor

Slovenská sporiteľňa: Čím sme starší, tým viac mladneme

  • Fokus bánk sa v minulom roku významne rozšíril o Generáciu alfa.
  • Slovenská sporiteľňa sa za rok stala najsledovanejšou bankou na TikToku.

  • UGC kampaň mladých tvorcov a influencerov priniesla miliónové dosahy.

  • Kampaň „NEMINIEM“ bola v lete najznámejšou reklamou medzi mladými.

  • Živé zážitky fungujú, aj v digitálnej ére: Offline tour Sporka Strike Out prilákala stovky žiakov a stredoškolákov.

Slovenská sporiteľňa v tomto roku oslavuje 200 rokov. Keby bola človekom, tak pred 5 rokmi by ju ľudia opísali ako 60-ročného konzervatívneho pána. Za ostatných 5 rokov omladla presne o 15 rokov a dnes je to moderná 45-ročná žena alebo muž. Mladne preto, lebo veríme budúcnosti a viac ako minulosť nás zaujíma, ako budeme vyzerať o ďalších 200 rokov.

Podľa dát z Retail Banking Monitora až 96 % populácie od 15 rokov je klientom niektorej banky. V kohorte mladých vo veku 15 až 19 rokov nemá banku 26 %, v skupine od 20 do 26 rokov sú to už len 2 %. Aj vzhľadom na tieto dáta sa fokus bánk na mladé cieľové skupiny v minulom roku, celkom prirodzene, významne rozšíril o Generáci...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. jún 2025 08:28