Každý, kto žije vo väčšom meste, pozná tie dva letné víkendy, ktoré sú iné ako všetky ostatné – festivalové. Prázdne mesto je vtedy rajom introvertov. Ulice a cesty, ktoré inokedy pulzujú životom, zívajú prázdnotou. A takéto mesto je príležitosť uvoľniť sa a užiť si veci, ktoré sa inokedy hanbíme urobiť. Práve to je ústredným motívom letnej kampane Orangeu, v ktorej zábavu na festivaloch neuvidíte. S paušálmi plných dát ani zákazníci, ktorí ostanú doma, nebudú o nič ukrátení. Svoj festival si môžu urobiť kdekoľvek, stačí si pustiť hudbu. A ako to v Bratislave či inom väčšom meste vyzerá, keď si všetci užívajú festivaly, si môžete pozrieť v najnovšom Orange spote.
„Leto je o slobode – či už sa človek rozhodne byť súčasťou festivalového davu, alebo si ho užije po svojom v prázdnom meste. Vďaka dátam od Orangeu má každý možnosť vytvoriť si svoj vlastný festival kdekoľvek. A to je pre nás dôležité – prinášať ľuďom slobodu a spojenie všade, kde si to želajú,” povedal Tomáš Palovský, riaditeľ komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko.
„Keď sme uvažovali nad touto kampaňou, chceli sme sa na festivaly pozrieť úplne inak. Vybrali sme si preto pohľad jedného introverta, ktorý davy ľudí s radosťou oblúkom obchádza. Veríme, že sa s naším hlavným hrdinom stotožní nejeden obyvateľ vyprázdneného mesta počas hudobných festivalov, ktorý si po takomto víkende povie I‘ve had the time of my life”, približuje vznik idey Ivana Polohová, Associate Creative Director MADE BY VACULIK.
Spotom nás sprevádza notoricky známa skladba z filmu Dirty Dancing, ktorá mu dodáva úsmevný rozmer a z neistého introverta robí hrdinu letného dňa. Orange tak aj počas leta pokračuje vo svojom dlhodobom cieli dokazovať, že je tu pre každého človeka – tentokrát aj pre tých, ktorí sa nehrnú do festivalového davu.
Nová kampaň Orangeu štartuje už v pondelok 9. 6. 2025.
Vizitka kampane
Názov kampane: Festivaly si užije každý
Klient: Orange Slovensko
Chief Communication and Brand Reputation Officer: Tomáš Palovský
Advertising team: Martina Fatyková, Ivana Fertáľová, Marián Fabianek
Chief Creative Officer: Milan Bielik
Associate Creative Director: Ivana Polohová
Strategy Director: Alexandra Martináková
Strategy Planner: Alexandra Remo
Art Director: Michal Nagy
Copywriter: Veronika Rybárová, Lucia Peterková
Account Director: Michala Zezulová
Account Manager: Romana Otočková
Réžia: Petr Simon
Produkcia: Protos
Production crew: Barbara Kipsová, Diana Švihlová
Hudba: (I‘ve had) The Time of my life - JoLi
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci
Fotograf: Filip Nagy