Rebranding značky A.H. Riisena Old St. Croix si kladie za cieľ spájať bohaté historické dedičstvo s moderným prístupom k prémiovým destilátom. Nový názov odkazuje na legendárny „Old St. Croix Dark Rum“, ktorým sa značka preslávila už v 19. storočí. Tento krok zároveň umožňuje značke lepšie rezonovať na globálnom trhu a posilniť jej medzinárodné postavenie.
História ukrytá vo fľaši
Old St. Croix je viac než len nová značka – je to návrat ku koreňom. Tento názov vzdáva hold Albertovi Heinrichovi Riisemu, vizionárskemu lekárnikovi, ktorý v roku 1838 na ostrove St. Thomas začal vyrábať jedinečné rumy a liehoviny. St. Croix, známy ako „Záhrada Západnej Indie“, bol v tom čase centrom pestovania cukrovej trstiny a produkcie rumu, ktorý si získal uznanie po celom svete.
Nový produkt Old St. Croix Legacy, limitovaná edícia prémiového destilátu, oslavuje túto tradíciu. Kombinuje remeselnú výrobu, starostlivý výber sudov zo Západnej Indie a Strednej Ameriky a moderný dizajn inšpirovaný pôvodnou fľašou. Výsledkom je nápoj, ktorý spája minulosť s budúcnosťou, a to s hladkou a komplexnou chuťou. Táto jedinečná zmes bude súčasťou prestížneho portfólia značky a zaradí sa medzi jej „vlajkové lode“ ako Copenhagen 1888 Gold Medal, Royal Danish Navy alebo Non Plus Ultra Very Rare z ultra-prémiovej kolekcie.Medzinárodná premiéra na Slovensku
Rebranding značky bol oficiálne predstavený za prítomnosti globálneho ambasádora značky Old St. Croix, Larsa Codea, ktorý pricestoval priamo z Dánska. Lars, známy svojou hlbokou znalosťou destilátov a charizmatickým vystupovaním, počas Rum Festu odhalil detaily tohto prechodu a podelil sa o príbehy spojené s históriou značky.
„Názov Old St. Croix je nielen poctou histórii, ale aj prísľubom kvality pre budúcnosť. Tento krok nám umožňuje prepojiť sa s moderným spotrebiteľom a zároveň zachovať autentický príbeh, ktorý začal Albert Heinrich Riise,“ uviedol Lars Code počas svojej prezentácie.Cesta do budúcnosti
Rebranding značky A.H. Riise na Old St. Croix predstavuje významný krok v evolúcii značky. Nový názov a identita sú ladené tak, aby odrážali globálne ambície značky, pričom si zachovávajú hlboké prepojenie s históriou a tradíciou Západnej Indie. Produkty pod pôvodným názvom A.H. Riise zostanú na trhu dostupné až do vypredania zásob. Rebranding prebieha postupne a je dôležité zdôrazniť, že meníme názov, nie produkt – kvalita a chuť zostávajú nemenné.
Produkt Old St. Croix Legacy je už dostupný u popredných predajcov vína a liehovín po celom svete. „Sme nesmierne hrdí, že môžeme našim zákazníkom na Slovensku priniesť značku Old St. Croix, ktorá je synonymom kvality, histórie a remeselného spracovania. Tento rebranding je dôkazom, že aj ikonické značky dokážu napredovať bez straty svojho dedičstva," uviedol Radoslav Bartko, zástupca spoločnosti Ultra Premium Brands Slovakia.