Do MADE BY VACULIK nastúpila na pozíciu strategickej riaditeľky Michaela Martonová, skúsená odborníčka s dlhoročnou praxou v oblasti brand stratégie. Tím zároveň posilnila aj Terezia Šabová, ktorá prichádza zo segmentu prieskumu ako insight špecialistka. Spoločne dopĺňajú Alexandru Remo, stabilný pilier strategického oddelenia od roku 2023.
„Strategické myslenie je jadrom všetkého, čo robíme. Príchod Mišky a Tei nám umožňuje ešte hlbšie porozumieť potrebám značiek a ich zákazníkov. Práve kombinácia know-how a novej energie všetkých troch dám, pod Miškiným vedením, je niečo, na čo sa veľmi teším. Sila tohto strategického tria sa ukázala už počas prvých dní spolupráce a z toho mám veľkú radosť. Som rada, že sa nám podarilo vyskladať takto silný tím,“ hovorí Saša Martináková, CEO agentúry MADE BY VACULIK.
Michaela Martonová prináša do agentúry viac ako 10 rokov skúseností v oblasti marketingu, pričom posledné 4 roky pôsobila ako stratég v agentúre TRIAD. V MADE BY VACULIK bude viesť strategický tím a zodpovedať za dlhodobý rozvoj hodnoty pre všetkých klientov agentúry.
Rola stratéga dokáže byť úžasne široká
„V agentúrnom svete ma veľmi baví rozmanitosť zadaní a nutnosť neustále sa vzdelávať. Rola stratéga dokáže byť úžasne široká, musí sa vedieť orientovať v biznise, aktuálnych trendoch, umení, psychológii či technológiách. Ale v praxi aj tak najviac rozhoduje to, s akým tímom pracuje. V MADE BY VACULIK som našla miesto, kde sa spája ľudskosť, skúsenosti aj ambícia," hovorí Martonová a dodáva, že ju oslovil empatický prístup v celej agentúre aj inšpiratívna energia ľudí vo vedení.
„Veľmi si vážim dôveru, ktorú som dostala aj príležitosť rozvíjať sa v leadovaní strategického tímu. Alex a Tea sú silné osobnosti, ktoré prinášajú rozdielne skills, ale rovnaké nadšenie," pokračuje nová posila v MADE BY VACULIK.„Už po necelých dvoch mesiacoch cítim, že máme v agentúre všetky ingrediencie na to, aby sme robili reklamu, ktorá má silu uspieť doma aj vo svete. Fungujúce procesy, skúsení ideamakeri, top-notch art direction aj silné insighty, na ktorých vieme stavať. Do tohto rozbehnutého vlaku chcem prispieť svojou troškou a doručiť našim klientom aj prvotriednu stratégiu. Záleží mi na vzťahoch, v ktorých sa dá ísť do hĺbky a fungovať ako parťák, ktorý rozumie biznisovým potrebám a zároveň vie ponúknuť novú perspektívu. Verím, že sa mi vďaka tomu podarí posúvať značky našich klientov aj agentúru smerom, ktorý má zmysel,“ dodala Martonová svoj pohľad na novú rolu.
Tím posilnil
Tea Šabová posilní tím ako stratég a insight specialist. Má bohaté skúsenosti z viacerých prieskumných aj konzultačných agentúr, medzi ktorými sú aj zvučné mená agentúr Kantar a 2muse. V novej úlohe sa bude sústreďovať na identifikáciu spotrebiteľských insightov a podporu stratégií založených na dátach.
Alex Remo je neoddeliteľnou súčasťou agentúrneho tímu už 3 roky, vďaka svojím schopnostiam a „drivu“ sa z pozície social media managera prirodzene posunula na pozíciu stratéga a odvtedy sa podieľala na viacerých úspešných kampaniach pre kľúčových klientov. Má výnimočný cit pre aktuálne trendy ako aj strategické uchopenie kreatívnych briefov.