StoryEditor

Legendárna adresa zdravia dostala novú kampaň

11.09.2025, 08:59
Autor:
redred

Poliklinika Bezručova predstavuje novú kampaň, ktorá stavia na tom, čo Bratislavčania dobre poznajú. Vedia, kam ísť po čerstvú zeleninu, na akú školu zapísať dieťa či na ktorej adrese riešiť zdravie. Keď trh, tak Miletička. Keď zdravie, tak Bezručka.

Poliklinika Bezručova predstavuje novú kampaň, ktorá stavia na tom, čo Bratislavčania dobre poznajú. Vedia, kam ísť po čerstvú zeleninu, na akú školu zapísať dieťa či na ktorej adrese riešiť zdravie. Keď trh, tak Miletička. Keď zdravie, tak Bezručka.

Insight kampane vychádza z miest a názvov, ktoré sú pre obyvateľov hlavného mesta jasnou voľbou a sú pevne zapísa né do ich každodenného života. Práve preto sa vo vizuáloch objavuje slang a zaužívané pomenovania ako Gamča či Šafko, ktoré sú zároveň v blízkosti polikliniky – Bezručky.

image

Poliklinika Bezručova predstavuje novú kampaň

image

Poliklinika Bezručova predstavuje novú kampaň

 

Tri nafotené vizuály, tri variácie headlinov a tri centrá polikliniky – všeobecné lekárstvo, gynekológia a pediatria – tvoria jadro kampane. Cieľom je ukázať Bezručovu ako prirodzenú adresu pre zdravie generácií Bratislavčanov.

Okrem outdooru v okolí polikliniky beží od augusta aj online časť kampane. Za kreatívou stojí agentúra Respect APP.

„Na bratislavskú cieľovku sme sa neubránili využitiu genia loci Bezručky. Krásne zrekonštruované priestory s ponechaním ducha doby spolu so špičkovou zdravotnou starostlivosťou robia z polikliniky miesto, ktorému domáci dôverujú. Aj preto bol tento insight pre nás jasnou voľbou,“ vysvetľuje Mirka Straková, senior copywriter Respect APP.

Vizitka kampane

Agentúra: Respect APP
Creative director: Ondrej Štefánik, Matúš Švirloch
Art director: Csilla Polák, Karolína Uherčíková
Strategy director: Ondrej Štefánik
Copywriter: Mirka Straková, Matúš Švirloch
Managing director: Tina Bineva
Fotograf: Šymon Kliman
Digital strategist: Martin Lomen

01 - Modified: 2025-12-01 10:15:17 - Feat.: - Title: Slovak Parcel Service predstavil vianočný online spot s Jozefom Vajdom 02 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 03 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 04 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 05 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 12:16