Poliklinika Bezručova predstavuje novú kampaň, ktorá stavia na tom, čo Bratislavčania dobre poznajú. Vedia, kam ísť po čerstvú zeleninu, na akú školu zapísať dieťa či na ktorej adrese riešiť zdravie. Keď trh, tak Miletička. Keď zdravie, tak Bezručka.
Insight kampane vychádza z miest a názvov, ktoré sú pre obyvateľov hlavného mesta jasnou voľbou a sú pevne zapísa né do ich každodenného života. Práve preto sa vo vizuáloch objavuje slang a zaužívané pomenovania ako Gamča či Šafko, ktoré sú zároveň v blízkosti polikliniky – Bezručky.
Tri nafotené vizuály, tri variácie headlinov a tri centrá polikliniky – všeobecné lekárstvo, gynekológia a pediatria – tvoria jadro kampane. Cieľom je ukázať Bezručovu ako prirodzenú adresu pre zdravie generácií Bratislavčanov.
Okrem outdooru v okolí polikliniky beží od augusta aj online časť kampane. Za kreatívou stojí agentúra Respect APP.
„Na bratislavskú cieľovku sme sa neubránili využitiu genia loci Bezručky. Krásne zrekonštruované priestory s ponechaním ducha doby spolu so špičkovou zdravotnou starostlivosťou robia z polikliniky miesto, ktorému domáci dôverujú. Aj preto bol tento insight pre nás jasnou voľbou,“ vysvetľuje Mirka Straková, senior copywriter Respect APP.
Vizitka kampane
Agentúra: Respect APP
Creative director: Ondrej Štefánik, Matúš Švirloch
Art director: Csilla Polák, Karolína Uherčíková
Strategy director: Ondrej Štefánik
Copywriter: Mirka Straková, Matúš Švirloch
Managing director: Tina Bineva
Fotograf: Šymon Kliman
Digital strategist: Martin Lomen

