StoryEditor

Schär v novej kapitole kampane Sweet Bakery približuje výrobu bezlepkových sladkostí

03.10.2025, 13:36
Autor:
redred

Po úspešnej kampani zameranej na kvalitu produktov a odbornú starostlivosť oddelenia výživy pokračuje značka Schär s ďalšou kapitolou, ktorá spotrebiteľom približuje zákulisie výroby bezlepkových sladkostí. Nová fáza kampane Sweet bakery prináša pohľad priamo do pekárne – tam, kde sa suroviny premieňajú na voňavé muffiny, sušienky a koláče.

Po úspešnej kampani zameranej na kvalitu produktov a odbornú starostlivosť oddelenia výživy pokračuje značka Schär s ďalšou kapitolou, ktorá spotrebiteľom približuje zákulisie výroby bezlepkových sladkostí. Nová fáza kampane Sweet bakery prináša pohľad priamo do pekárne – tam, kde sa suroviny premieňajú na voňavé muffiny, sušienky a koláče.

Hlavnou postavou kampane Sweet Bakery je cukrárka a celiatička Ana, ktorá vyvíja recepty tak, aby muffiny, sušienky či koláče boli chutným potešením. „Viem, aké je to hľadať sladkosť, ktorá nie je len náhradou. Preto každý recept pripravujem tak, aby výsledok bol skutočným zážitkom,“ hovorí Ana.

Do každého receptu vkladá kus seba – a výsledkom sú dobroty, ktoré prinášajú radosť každému. „Každý muffin, každá sušienka je pre mňa osobný príbeh – spája chuť, vôňu a radosť z toho, že si ich môžu vychutnať všetci,“ dopĺňa cukrárka.

image

Kampaň Sweet bakery

Schär

Remeslo, technológia a vášeň

Výroba bezlepkových sladkostí si vyžaduje špeciálne postupy – od výberu ingrediencií až po použitie inovatívnych technológií. V pekárni Schär sa každý detail rieši s precíznosťou, podobne ako keď pripravujeme dezert pre svojich najbližších doma. Každá sušienka či muffin je výsledkom remeselnej zručnosti a starostlivosti celého tímu.

image

Kampaň Sweet bakery

Schär
image

Kampaň Sweet bakery

Schär

Viac než len produkty

Kampaň Sweet bakery ukazuje, že za každou sladkosťou stoja hodnoty – profesionalita, zanietenie a vášeň ľudí, ktorí premieňajú každé cesto na zážitok. Pre značku Schär sú výrobky nielen výsledkom výroby, ale aj dôkazom, že bezlepková sladkosť môže byť skutočným potešením. V portfóliu nájdete bábovky, čokoládové či ovocné muffiny, chrumkavé cookies – sladkosti, ktoré si môže vychutnať každý, bez kompromisov.

image

Kampaň Sweet bakery

Schär

Kampaň Sweet bakery je oslavou práce ľudí, ktorí premieňajú cesto na radosť.

Chutná bezlepková výhra: súťaž o nákup v hodnote 300 eur

Kampaň sprostredkúva okrem radosti z bezlepkových dobrôt i radosť z možnej výhry. Zákazníci majú možnosť zapojiť sa do zábavnej súťaže. Hlavnou výhrou je nákup v hodnote 300 eur v e-shope spoločnosti Schär. Stačí si na webe Schär zahrať hru – pozrieť si videá a správne odpovedať na otázky týkajúce sa kvality, výživy a surovín, ktoré sú jadrom kampane „To najlepšie z nás“.

01 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 02 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 03 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 04 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka 05 - Modified: 2025-10-29 10:26:34 - Feat.: - Title: O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2025 01:39