Viete, čo je nekonečná drzosť? Dozviete sa v novom tv spote 4ky, ktorý je súčasťou novej kampane. Tá ma pripomenúť 10 ročné účinkovanie 4ky na telekomunikačnom trhu a podporiť vnímanie značky ako mladej rebelky, ktorá sa nikdy nechce zmieriť so status quo a chce svojim zákazníkom prinášať stále viac slobody.
Predseda predstavenstva SWAN a.s. (prevádzkovateľa 4ky), Juraj Ondriš, o výročí hovorí: „Sme hrdí na to, čo sme za 10 rokov pôsobenia na slovenskom trhu dosiahli. Chcem ale tiež podotknúť, že toto výročie nie je o nostalgii, ale o potvrdení vnímania našej značky ako vyzývateľa celého trhu a o pripomenutí si našich hodnôt."
Hlavnou postavou spotu je dievča-rebelka. "Príbeh je konfrontáciou korporátnych kravaťákov s nekonformným myslením slobodného človeka, je to metafora na príchod 4ky na trh a jej účinkovanie za 10 rokov existencie", prezrádza čo-to o televíznom spote Boyo Dohnal, kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Mark United.
Celú kampaň pripravila dlhoročná dvorná agentúra Mark United. Bude prebiehať v televízii, online, na sociálnych sieťach, ale aj v offline - na bigboardoch, billboardoch a citylightoch. Súčasťou kampane je aj produktová časť s benefitmi a špeciálnymi ponukami pre zákazníkov, ktoré značka nasadí k výročiu.
Kredity kampane
Klient: Roland Kyška, Alexandra Kӧrmendy
Agentúra: Mark United
Kreatívny riaditeľ: Boyo Dohnal
Art director: Boyo Dohnal
Copywriter: Matúš Švirloch
Stratég: Marian Timoracký
Account: Martina Páleniková, Alexandra Čudeková
Režisér: Pepe Ehrenberger
Kamera: Maroš Žilinčan
Produkcia: Globe Production

