StoryEditor

dash.blu: Jednoduchá navigácia v chaose komplexných kampaní

  • Mediálny trh sa výrazne fragmentoval, čo prináša nové výzvy v plánovaní a vyhodnocovaní kampaní.
  • Rôzne systémy a metriky  spôsobujú chaos pri cross-kanálovom porovnávaní výsledkov a zvyšujú nároky na každodennú kontrolu.
  • Nový systém „dash.blu“ od agentúry Zenith prináša plne automatizovaný a prehľadný manažment kampaní.
  • Platforma prepája jednoduchosť s komplexnosťou – automatizuje analytiku, urýchľuje rozhodovanie, zefektívňuje procesy a poskytuje klientom ucelený prehľad o kampaniach aj komunikačnom dianí v ich kategórii.

Pred desiatimi rokmi bola väčšina reklamných investícií v televízii a o TV kampani sme vedeli povedať naozaj veľa. Poznali sme presné číslo, koľko ľudí sme zasiahli, koľkokrát sme ich zasiahli, z akej boli cieľovej skupiny alebo v rámci akého programu to bolo. Lokálny trh bol výrazne koncentrovaný a jedna TV kampaň dokázala veľmi rýchlo vygenerovať masívny zásah. Za posledné roky sa však mediálny trh – ten náš nevynímajúc – výrazne fragmentoval. Nemáme iba TV. Pri mnohých firmách je väčšina rozpočtu alokovaná v digitálnej reklame. A väčšinou nie v jednej platforme – chceme predsa reklamu aj na Facebook, aj Google, YouTube, TikTok, aj na slovenských spravodajských či lifestyle weboch. To prináša úžasné možnosti, ale aj obrovské výzvy na plánovanie a hlavne vyhodnocovanie, aby sa tieto kampane nestali iba peniaze vyhodené z okna bez známych prínosov.

Fragmentácia znamená chaos

Naplánovanie kampane na piatich rô...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 11:44