Ako vnímate úlohu fotografie v dobe vizuálneho presýtenia?
Dnes nás vizuálne podnety zaplavujú zo všetkých strán a ľudia im venujú čoraz menej pozornosti. Značky na to reagujú stratégiou „čím viac, tým lepšie“, veriac, že aspoň niečo z toho divák zachytí. Zdá sa, že dnes víťazí objem nad obsahom. Súčasne žijeme v dobe absolútnej korektnosti, kde to, čo je pre niekoho vtipné, môže iného uraziť. V takomto prostredí je náročné vytvoriť obsah, ktorý by zaujal široké publikum a zároveň bol výnimočný. Kontroverzné a provokatívne kampane bývali často najúspešnejšie, pretože vyvolávali emócie a prinútili zamyslieť sa. Bez emócií však obsah zostáva len vizuálnym šumom, ktorý nám uberá čas.
Dokáže statický obraz konkurovať dynamickému videoobsahu?
Fotografia dnes prechádza zvláštnym obdobím. Klienti a médiá čoraz viac vyžadujú pohyb v obraze, mikrovideá či sériu záberov, hoci divák nemá trpezlivosť sledovať ani pár sekúnd. Kedysi reklama trvala 30 sekúnd až minútu, dnes stačia len niekoľko sekúnd, čo zvyšuje hodnotu dobrého statického obrazu, ktorý dokáže vystihnúť p...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

