Aké miesto má fotografia v dnešnom vizuálnom svete?
Fotografia je dnes všadeprítomná a tvorí základ vizuálneho obsahu, aj napriek nárastu videí, interaktívneho obsahu a AI vizuálov. Smartfóny umožňujú masové a okamžité zdieľanie fotografií, pričom technicky každé video alebo animácia pozostáva zo statických obrazov. Sila fotografie spočíva v okamžitom vnímaní a schopnosti vyvolať emócie bez potreby čítania textu, prináša detail a čas na jeho skúmanie a umožňuje presne prezentovať produkt či formovať očakávania. Obrazový vnem patrí medzi najsilnejšie kanály vizuálnej komunikácie. Vizuálna identita značiek sa mení – statický obraz už nie je konečným formátom, ale naopak iba začiatko. Branding dnes tvorí živý, pohyblivý systém, nie sadu nemenných dizajnových pravidiel. Dôležitá je odčítateľnosť, originalita, modularnosť, variabilita, schopnosť rýchlo sa adaptovať a meniť v podmienkach sociálnych sietí a zostať výrazný vo všetkých formách....
Zostáva vám 85% na dočítanie.

