Nová reklamná kampaň XTB s s globálnym ambasádorom značky Zlatanom Ibrahimovićom spustená na štyroch kontinentoch.XTB
StoryEditor

Novú reklamnú kampaň XTB so Zlatanom Ibrahimovićom spustili na 4 kontinentoch

22.10.2025, 10:56
Autor:
michmich

Investičná aplikácia predstavuje najnovšiu reklamnú kampaň s globálnym ambasádorom značky - legendárnym futbalistom. Ide o najrozsiahlejšiu kampaň v histórii značky, ktorá bude prebiehať na 13 trhoch a do konca roka.

Finančná sloboda sa začína dostupnosťou. Kým kedysi investovanie pôsobilo ako tajný klub, dnes sa zmestí do smartfónu. Stále viac ľudí sa o investovaní nielen rozpráva, ale podnikajú kroky, aby si zaistili finančnú budúcnosť. Najnovšia kampaň XTB vyzýva každého, aby sa pridal k rastúcej komunite ľudí, ktorí nechávajú svoje peniaze pracovať pre nich.

image

Nová reklamná kampaň XTB s s globálnym ambasádorom značky Zlatanom Ibrahimovićom spustená na štyroch kontinentoch.

XTB
4 kontinenty, 13 trhov

Nová kampaň XTB sa zameria na 13 trhov v Latinskej Amerike, Európe, na Blízkom východe a v Ázii. Reklamy s ambasádorom značky Zlatanom Ibrahimovićom budú zverejnené naprieč digitálnymi kanálmi, v televízii a na platformách video-on-demand. Kampaň zasiahne aj verejné priestory prostredníctvom klasickej aj digitálnej outdoor reklamy. Na niektorých trhoch sa objaví aj v rádiu a kinách. Spúšťať sa bude postupne a potrvá do konca roka 2025.

„V posledných rokoch sa XTB rozvinula na univerzálnu investičnú aplikáciu a najnovšia kampaň zdôrazňuje túto transformáciu. Zameriavame sa na emocionálnejšiu komunikáciu, ktorá mení spôsob, akým ľudia vnímajú investovanie – ako neoddeliteľnú súčasť života. Investovanie je dnes nevyhnutnosť a každý by mal zvážiť, ako nechať svoje peniaze pracovať, bez ohľadu na počiatočnú sumu. Mnohí čakajú, kým budú mať ‘dosť‘ peňazí, no v skutočnosti aj investovanie päť eur denne môže mať veľký význam. Nikdy nie je nesprávny čas začať investovať. A práve toto posolstvo je jadrom novej kampane,” hovorí Vladimír Holovka, riaditeľ XTB pre Česko, Slovensko a Maďarsko.

image

Nová reklamná kampaň XTB s s globálnym ambasádorom značky Zlatanom Ibrahimovićom spustená na štyroch kontinentoch.

XTB
Koncept kampane pripravila poľská kreatívna agentúra 180heartbeats + JUNG v MATT. Spot bol natočený v poľskej Varšave v réžii Marcina Filipeka. Produkciu zastrešila produkčná spoločnosť DOBRO, zatiaľ čo obrazovú postprodukciu spracoval tím Platige Image. Hudbu ku spotu zložil Piotr Krygier.

01 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka 02 - Modified: 2025-10-29 10:26:34 - Feat.: - Title: O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU 03 - Modified: 2025-10-28 09:20:32 - Feat.: - Title: 365.bank povolala do tretej vlny kampane rytiera, rappera, rockera, indiána či skejtera 04 - Modified: 2025-10-26 07:09:08 - Feat.: - Title: Stopercentná pomoc vďaka 2%. Iniciatíva 2% Pomáhame spolu štartuje novú kampaň 05 - Modified: 2025-10-23 13:05:23 - Feat.: - Title: Dove vyzýva na zmenu: je čas chváliť dievčatá za schopnosti a odvahu, nie len za krásu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. november 2025 20:55