StoryEditor

Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi

12.11.2025, 13:56
Autor:
palpal

BILLA spúšťa vianočnú kampaň o jednej z najkrajších vlastností, ktorá sa prejavuje v malých každodenných gestách a skutkoch – ľudskosti. Autormi konceptu sú MullenLowe GGK, réžie sa ujal Jonáš Karásek a produkciu realizoval Protos Productions.

V spote sa ľudskosť prejaví v nenápadnom, zato všímavom čine predavača, ktorý láskavo a nezištne pomáha zákazníkom. Jeho milý ľudský skutok neostane nepovšimnutý a vráti sa mu nemenej príjemným spôsobom.

Hlavnou hrdinkou kampane je opäť Gabriela Marcinková, tvár značky BILLA, ktorá sa tentoraz objavuje prvýkrát aj v úlohe mamy. So svojimi deťmi nakupuje na Vianoce v predajni BILLA, no pri pokladnici si v klasickom predvianočnom zhone zabudne džem. Čo sa stane so zabudnutým džemom, si môžete pozrieť vo videu.

„Parafrázujúc wording spot, Vianoce sú, keď... môžeme pripraviť spot, ktorého hlavným motívom je prejav ľudskosti. Tá sa občas vytráca z našich životov a my sme to týmto spôsobom chceli ľuďom pripomenúť. Najväčšou výzvou bolo zmestiť sa do 25 sekúnd a súčasne zostať zrozumiteľní,“ uviedol Štefan Hellvis Klučka, Art Director MullenLowe GGK.

BILLA stavila na emóciu, ale aj v tejto kampani potvrdzuje svoj pozicioning experta na kvalitné potraviny. Keďže chce, aby si ľudia dopriali (nielen) na Vianoce kvalitu, prichádza s novinkami v rámci produktového radu BILLA Premium, ktoré sú akousi kulisou dotvárajúcou vianočný kolorit kampane.

image

BILLA spúšťa vianočnú kampaň.

Billa

„Vo vianočnej kampani rozvíjame našu hlavnú tému kvality, pričom tentoraz okrem našej ponuky zdôrazňujeme význam ľudských kvalít, na ktorých nám veľmi záleží. Prinášame príjemný a zároveň uveriteľný príbeh, ktorý je prostredníctvom postavy predavača prirodzene prepojený s našou značkou,“ uviedla Dana Jánošová, Communication Manager BILLA Slovensko.

„Podpornú rolu na doplnenie výnimočnej atmosféry v spote hrajú produkty našej privátnej značky BILLA Premium, ktorých jedinečnosť, kvalita a chuť sú priam stvorené pre príjemné sviatočné chvíle. Vianoce sú zároveň obdobím, keď pravidelne rozširujeme ponuku tejto značky o mnohé novinky a sezónne pochúťky,“ doplnila Michaela Dekker, Private Label Manager BILLA Slovensko.

Kampaň sa spúšťa počas predvianočného obdobia naprieč rôznymi médiami: TV spot, sponzorské odkazy, rádio, online, OOH, instore, ako aj letáky a newsletter.

image

BILLA spúšťa vianočnú kampaň.

Billa
Vizitka kampane:

Klient: BILLA Slovensko (Dana Jánošová, Michaela Dekker, Simona Hránková)
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Vlado Slivka, Peter Ižo
Art Director: Štefan Hellvis Klučka
Copywriter: Michala Chlebíková, Vlado Slivka, Marek Konečný, Andrea Jurgošová
Stratég: Adam Horecký
Account Manager: Lenka Časnovská, Martin Albert
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Jonáš Karásek
Kamera: Martin Chlpík
Strih: Matej Beneš
Hudba: BalloonPlanet – Greatest Gift of All/Artlist
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnoci
Kostýmy: Danica Raytchev
Make up/hair: Lea Dubaj
Postprodukcia: Studio Ekran
Fotograf: Martin Fridner

01 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 02 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 03 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka 04 - Modified: 2025-10-29 10:26:34 - Feat.: - Title: O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU 05 - Modified: 2025-10-28 09:20:32 - Feat.: - Title: 365.bank povolala do tretej vlny kampane rytiera, rappera, rockera, indiána či skejtera
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2025 20:25