V novom televíznom spote sa diváci opäť stretávajú s dvojicou baču a honelníka, ktorá tento rok oslavuje už 15 rokov na obrazovkách. Tentoraz však v netradičnej úlohe trefných komentátorov diania v predajni TEMPO. Ich postrehy k „tempu“ a nákupným zvyklostiam ostatných zákazníkov prirodzene otvárajú hlavnú tému komunikácie. Tou je ukázať, že formát TEMPO je ideálnym miestom pre výhodný nákup, od malého až po veľký rodinný.
Kľúčovým kreatívnym rozhodnutím bolo zasadiť baču a honelníka, nositeľov tradície a identity COOP Jednoty, priamo do moderného prostredia predajne TEMPO. Tento krok narúša stereotyp a stavia ich do novej úlohy: sú nielen symbolom značky, ale aj bežnými zákazníkmi. Toto hlavné riešenie je ďalej podporené vrstvením ďalších brandových kódov a moderných prvkov, ako sú vizuálna identita predajne, produkty vlastných značiek, inovatívny progress bar a nové audio logo.Súčasťou kampane je aj kompletne prepracovaný online leták formátu TEMPO. Nový dizajn korešponduje s modernými prvkami kampane a prináša relevantnú farebnú schému, svieži vizuálny štýl a pútavú komunikáciu. Leták zlepšuje orientáciu zákazníkov a posilňuje konzistentnosť značky naprieč všetkými kanálmi.
"Na začiatku sme si definovali jasný cieľ: ukotviť TEMPO v mysliach spotrebiteľov pre špecifickú nákupnú misiu. Tou je veľký a výhodný týždenný nákup. Mostom k tomuto cieľu sú práve bača s honelníkom. Reprezentujú dôveru a tradíciu, ktorú sme preniesli do moderného prostredia supermarketu. Komunikujeme nielen šírku sortimentu a výhodnosť, ale aj modernosť formátu a komfort, ktorý zákazník v TEMPE reálne zažije," skonštatoval spolu strategický tím agentúry JANDL.
Karol Thiry, Creative Team leader v JANDL, dopĺňa pohľad na kreatívnu exekúciu: "Progress bar má predovšetkým funkčnú úlohu. Umožnil nám v televíznom spote odkomunikovať kľúčové atribúty formátu, ako sú čerstvosť, XXL balenia a výhodná ponuka, bez toho, aby sme diváka zahltili textom. Preniesli sme tak do TV spotu princíp, ktorý ľudia intuitívne poznajú z digitálneho prostredia. Podobne sme pristupovali aj k audio logu. Vytvorili sme zapamätateľný zvukový symbol, ktorý si každý okamžite spojí s nákupom. Práve tieto detaily, ktoré spájajú známe postavy s nečakanými prvkami, vytvárajú svieži a zapamätateľný zážitok."Kampaň vznikla kompletne pod strechou agentúry JANDL. Výrobu televízneho spotu zabezpečila interná produkčná spoločnosť KIMONO Production. Kampaň je nasadená v televízii, online a na sociálnych sieťach.

