Piatkový večer sa v bratislavskej Starej tržnici niesol v znamení kreativity a jej osláv. Po odovzdaní všetkých Klincov si Milan Bielik z MADE BY VACULIK prevzal ocenenie Filip, hudobnej dvojici Lash & Grey pripadla cena Art Prix a najväčšiu radosť mala THIS IS LOCCO z Grand Prix a titulu Agentúra večera.
Najmä kampane s digitálnou influencerkou Bejby blue sa zaslúžili o to, že tento rok sa najoceňovanejším klientom stala Tatra banka. Dokopy získala okrem Grand Prix aj desať Klincov, pričom štyri boli zlaté, päť strieborných a jeden mal bronzový odtieň. Štyri shortlisty zostali nepremenené.
Zlatý klinec priniesla Tatra banke okrem Bejby blue aj kampaň Umenie je dar od agentúry MADE BY VACULIK.
Na druhom mieste skončil v počte klincov klient ČSOB. Agentúra MUW Saatchi & Saatchi sa banke postarala o dve zlaté, tri strieborné a štyri bronzové ocenenia. Najviac si ich vyslúžili Maratónske psy, a to v kategóriách Kampaň, Kreativita v PR kampani, Promo & Activation a Vizuál. Aj u tohto klienta zostali nepremenené dokopy štyri shortlisty.
V počte Klincov uzatvára vedúcu trojicu klient Slovnaft, a to najmä vďaka kampani Let's Play od dotcom advertising, ktorá je navyše aj naďalej rekordérom Hodnotenia Stratégií. Klient spolu s agentúrou získali jeden zlatý, dva strieborné a tri bronzové Klince, pričom nepremenili jeden shortlist.
Spomenúť treba aj klienta Slido, ktorý má na konte síce päť Klincov, a je teda na štvrtej priečke, no až štyri ceny sú zlaté a jedna strieborná. Všetky patria kampani Meeting Zombies od agentúry TRIAD. Dva shortlisty klienta zostali nepremenené.
Pozrite si prehľad, koľko ocenení získali zadávatelia na Zlatom klinci 2021:
| Zadávateľ | Grand Prix | Zlatý klinec | Strieborný klinec | Bronzový klinec | Spolu |
| Tatra Banka | 1 | 4 | 5 | 1 | 11 |
| ČSOB | 2 | 3 | 4 | 9 | |
| Slovnaft | 1 | 2 | 3 | 6 | |
| Slido | 4 | 1 | 5 | ||
| Košice Región Turizmus | 2 | 2 | 4 | ||
| Telekom | 2 | 1 | 3 | ||
| Websupport | 1 | 2 | 3 | ||
| O2 Slovensko | 1 | 1 | 1 | 3 | |
| Isadore | 1 | 1 | 2 | ||
| Škoda Auto Slovensko | 1 | 1 | 2 | ||
| Ministerstvo zdravotníctva SR | 2 | 2 | |||
| Dr.Max | 1 | 1 | 2 | ||
| Liga proti rakovine | 1 | 1 | 2 | ||
| Post Bellum | 1 | 1 | 2 | ||
| Depaul Slovensko | 2 | 2 | |||
| Harmony (SHP Harmanec) | 2 | 2 | |||
| N I K É, s. r. o. | 2 | 2 | |||
| HB Reavis | 1 | 1 | |||
| Liga za duševné zdravie | 1 | 1 | |||
| Magistrát hlavného mesta SR Bratislava | 1 | 1 | |||
| S&D Pharma SK | 1 | 1 | |||
| Billdu | 1 | 1 | |||
| SPP | 1 | 1 | |||
| The Coca-Cola Company ČR/SR | 1 | 1 | |||
| Bistro.sk | 1 | 1 | |||
| Cesta von | 1 | 1 | |||
| Heineken Slovensko | 1 | 1 | |||
| Kickresume | 1 | 1 | |||
| Nadácia Markíza | 1 | 1 | |||
| novofruct | 1 | 1 | |||
| Orange | 1 | 1 | |||
| Peugeot | 1 | 1 | |||
| St. Nicolaus | 1 | 1 |

