Piatkový večer sa v bratislavskej Starej tržnici niesol v znamení kreativity a jej osláv. Po odovzdaní všetkých Klincov si Milan Bielik z MADE BY VACULIK prevzal ocenenie Filip, hudobnej dvojici Lash & Grey pripadla cena Art Prix a najväčšiu radosť mala THIS IS LOCCO z Grand Prix a titulu Agentúra večera.
Najmä kampane s digitálnou influencerkou Bejby blue sa zaslúžili o to, že tento rok sa najoceňovanejším klientom stala Tatra banka. Dokopy získala okrem Grand Prix aj desať Klincov, pričom štyri boli zlaté, päť strieborných a jeden mal bronzový odtieň. Štyri shortlisty zostali nepremenené.
Zlatý klinec priniesla Tatra banke okrem Bejby blue aj kampaň Umenie je dar od agentúry MADE BY VACULIK.
Na druhom mieste skončil v počte klincov klient ČSOB. Agentúra MUW Saatchi & Saatchi sa banke postarala o dve zlaté, tri strieborné a štyri bronzové ocenenia. Najviac si ich vyslúžili Maratónske psy, a to v kategóriách Kampaň, Kreativita v PR kampani, Promo & Activation a Vizuál. Aj u tohto klienta zostali nepremenené dokopy štyri shortlisty.
V počte Klincov uzatvára vedúcu trojicu klient Slovnaft, a to najmä vďaka kampani Let's Play od dotcom advertising, ktorá je navyše aj naďalej rekordérom Hodnotenia Stratégií. Klient spolu s agentúrou získali jeden zlatý, dva strieborné a tri bronzové Klince, pričom nepremenili jeden shortlist.
Spomenúť treba aj klienta Slido, ktorý má na konte síce päť Klincov, a je teda na štvrtej priečke, no až štyri ceny sú zlaté a jedna strieborná. Všetky patria kampani Meeting Zombies od agentúry TRIAD. Dva shortlisty klienta zostali nepremenené.
Pozrite si prehľad, koľko ocenení získali zadávatelia na Zlatom klinci 2021:
Zadávateľ | Grand Prix | Zlatý klinec | Strieborný klinec | Bronzový klinec | Spolu |
Tatra Banka | 1 | 4 | 5 | 1 | 11 |
ČSOB | 2 | 3 | 4 | 9 | |
Slovnaft | 1 | 2 | 3 | 6 | |
Slido | 4 | 1 | 5 | ||
Košice Región Turizmus | 2 | 2 | 4 | ||
Telekom | 2 | 1 | 3 | ||
Websupport | 1 | 2 | 3 | ||
O2 Slovensko | 1 | 1 | 1 | 3 | |
Isadore | 1 | 1 | 2 | ||
Škoda Auto Slovensko | 1 | 1 | 2 | ||
Ministerstvo zdravotníctva SR | 2 | 2 | |||
Dr.Max | 1 | 1 | 2 | ||
Liga proti rakovine | 1 | 1 | 2 | ||
Post Bellum | 1 | 1 | 2 | ||
Depaul Slovensko | 2 | 2 | |||
Harmony (SHP Harmanec) | 2 | 2 | |||
N I K É, s. r. o. | 2 | 2 | |||
HB Reavis | 1 | 1 | |||
Liga za duševné zdravie | 1 | 1 | |||
Magistrát hlavného mesta SR Bratislava | 1 | 1 | |||
S&D Pharma SK | 1 | 1 | |||
Billdu | 1 | 1 | |||
SPP | 1 | 1 | |||
The Coca-Cola Company ČR/SR | 1 | 1 | |||
Bistro.sk | 1 | 1 | |||
Cesta von | 1 | 1 | |||
Heineken Slovensko | 1 | 1 | |||
Kickresume | 1 | 1 | |||
Nadácia Markíza | 1 | 1 | |||
novofruct | 1 | 1 | |||
Orange | 1 | 1 | |||
Peugeot | 1 | 1 | |||
St. Nicolaus | 1 | 1 |