Operátor, ktorý na Slovensko prišiel v roku 2015, zmenil agentúru. Ku kroku sa rozhodli sesterské spoločnosti SWAN a SWAN Mobile, ktoré tak budú mať spoločnú reklamnú a mediálnu agentúru. O tendri sa rozhodovalo od začiatku roka.
Do výberového konania na novú reklamnú agentúru zadávatelia prizvali 11 agentúr, píše sa v oficiálnej správe. Do druhého kola postúpili tri a vo finále sa rozhodovalo medzi dvomi silnými hráčmi.
Podľa zástupcov SWAN Mobile najviac zaujal koncept, s ktorým prišla agentúra MARK BBDO. Víťaznú mediálnu agentúru Media and Digital Services vybrali zadávatelia v trojkolovom tendri spomedzi piatich agentúr.
„V minulých rokoch sme sa viac sústredili na vstup na trh a uvedenie datacentrických produktov TO. (Total Online). V nadchádzajúcom období chceme viac budovať poznateľnosť oboch značiek a hovoriť o ich hodnotách,“ hovorí riaditeľ pre marketing a komunikáciu Roland Kyška.
"Víťazstvo nášho projektu nás veľmi teší. Novému klientovi ďakujeme za dôveru, je pred nami veľa strategickej a kreatívnej práce, do ktorej sa spoločne okamžite pustíme,” poznamenal na margo víťazstva v tendri riaditeľ agentúry MARK BBDO Michal Bláha.
Momentálne prebieha strategické nastavenie značiek, najbližšiu kampaň, ktorá vyjde v týchto dňoch, by sme mali vidieť ešte v pôvodnej kreatíve, po nej bude nasledovať kampaň v novom prevedení.
Po novom tak majú byť značky SWAN a 4ka zjednotené. Launch operátora v roku 2015 zastrešila agentúra Roland Torsten Advertising. V tom čase uvedenie na trh sprevádzali headliny ako Poď do štvorky, Zrátajte si dva a dva, Byť štvorkárom sa oplatí alebo Kto šetrí, má za štyri. Tie boli súčasťou teasingu, po ktorom nasledovali tradičné nosiče.