V RTVS prichádza k ďalším personálnym zmenám na manažérskych pozíciách, konkrétne v Sekcii marketingu a komunikácie a potvrdili sa aj zmeny v Sekcii generálneho riaditeľa.
“Som rád, že do služieb RTVS prichádzajú skúsení profesionáli, ktorí svoje dlhoročné skúsenosti zúročia v nasledujúcich rokoch v prospech našich divákov a poslucháčov,“ priblížil generálny riaditeľ RTVS Jaroslav Rezník.
Ako informovala hovorkyňa RTVS Erika Rusnáková, Sekciu marketingu a komunikácie posilní od 1. septembra Richard Jajcay, ktorý od 15. septembra prevezme jej riadenie. Na pozícii riaditeľa marketingu a komunikácie nahradí Dašu Matušíkovú, ktorá pozíciu zastávala od roku 2012. Do RTVS prišla zo ZUNO banky.
„Je to neodolateľná príležitosť zúročiť moje skúsenosti z iných typov médií, marketingu a reklamy,“ konštatoval Jajcay, ktorý bol posledné štyri roky obchodným a marketingovým riaditeľom v Tlačovej agentúre Slovenskej republiky. Na rovnakej pozícii pôsobil aj v spoločnosti PEREX, v spoločnosti ECOPRESS bol členom predstavenstva a sedem rokov riaditeľom klientskeho servisu v reklamnej agentúre CD Ogilvy & Mather. V rokoch 2008 až 2016 pôsobil ako člen výboru Slovenského ochranného zväzu autorského a od roku 2016 ako člen jeho predstavenstva.
Ako sme už v Stratégiách informovali, novým riaditeľom Sekcie generálneho riaditeľa bude od 1. septembra Marek Knut, ktorý v tejto funkcii nahradí Danielu Migrovú.
Marek Knut bol od roku 1996 do roku 2011 výkonným riaditeľom a spolumajiteľom agentúry Publicis Knut, členom tretej najväčšej komunikačnej sieti na svete Publicis Wordwilde. V agentúre sa venoval rozvoju podpory klientov v oblasti marketingu, komunikácie a PR a zároveň bol komunikačným poradcom. V ostatnom období pôsobil ako busines a komunikačný konzultant v spoločnosti ColorBox pre klientov z oblastí maloobchodu, módy, logistiky a finančných služieb a pri príprave komunikačných a marketingových projektov. „Je pre mňa výzvou pomôcť generálnemu riaditeľovi pri napĺňaní novej koncepcie RTVS,“ uviedol M. Knut.