Kampaň ´Facts First´ od CNN v spotoch prezentuje ľuďom, ako sa niektoré fakty ľahko stanú nepravdivými. Povzbudzuje schopnosť verejnosti odhadnúť pravdivé informácie spomedzi tých, ktoré sú zmanipulované, alebo majú od pravdy ďaleko.
CNN bola v poslednej dobe niekoľkokrát označovaná ako televízna stanica, ktorá šíri nepravdivé skutočnosti. Preto sa oprela o výskum spoločnosti Pew Research, ktorý zistil, že 51 percent opýtaných vedcov sa domnieva, že v budúcom „informačnom prostredí“ budú falošné informácie vytláčať tie spoľahlivé.
Súčasťou kampane je spot s jablkom, v ktorom hlas tvrdí, že to, čo vidíte, je jablko. Ak sa vás niektorí ľudia pokúsia zneistiť, alebo oklamať, že je to banán a budú to kričať stále dookola, možno im začnete veriť. Ale banán to nie je. Je to jablko.