Pán profesor sa pomaly blíži do finále. S divákmi sa rozlúči 29. novembra, kedy televízia Markíza odvysiela poslednú, 13. epizódu z aktuálnej série. Seriálový hit sa na obrazovky vráti s novými časťami opäť v budúcom roku.
Pán profesor je lídrom v komerčnej cieľovej skupine mladších, 12 až 54 ročných divákov, kde ako jediný nespravodajský formát v jesennej sezóne prekračuje 10 percentnú hranicu sledovanosti. To sa v aktuálnej sezóne doposiaľ darilo len očkovacej lotérii v auguste a septembri. V širšej cieľovej skupine divákov vo veku nad 12 rokov si pozíciu jesenného lídra držia Nemocnica a Pečie celé Slovensko, ktoré ako jediné formáty, okrem už spomenutej očkovacej lotérie, dokážu pritiahnuť k obrazovkám viac ako pol milióna divákov.
Vráťme sa späť k Pánovi profesorovi, ktorý si aj s jedenástou premiérovou epizódou potvrdil status divácky úspešného seriálu. V pondelok, 15. novembra 2021, sa opäť stal v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa. Nová časť s názvom Tabu dosiahla sledovanosť 10,7 percenta a trhový podiel takmer 30 percent. Na porovnanie, Inkognito zaznamenalo na TV Joj v tejto cieľovej skupine podiel na trhu necelých 12 percent a film Nech je svetlo na Jednotke RTVS podiel na trhu 7,3 percenta.
Pánovi profesorovi patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa aj v širšom publiku. K obrazovkám Markízy zasadlo 481-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mal dosah na 604-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Najviac divákov, 586-tisíc, si pozrelo Televízne noviny na Markíze.