StoryEditor

Prieskum: Najčítanejší je Nový Čas, najsledovanejšia Markíza

02.03.2018, 06:56
Autor:
TASRTASR
Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu.

Najčítanejším denníkom bol v roku 2017 Nový Čas, týždenníkom Plus 7 dní a mesačníkom Záhradkár. Najpočúvanejším rádiom bolo Rádio Expres a najsledovanejšou televíziou TV Markíza.

Vyplýva to z výsledkov národného prieskumu Market & Media & Lifestyle - Target Group Index (MML-TGI), ktorý od 9.1. 2017 do 17.12. 2017 robila na vzorke 8435 respondentov spoločnosť MEDIAN SK v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media.

Nový Čas si udržal prvú pozíciu so ziskom 15 percent. Nasledujú denníky Pravda a Plus jeden deň, ktoré majú čítanosť na úrovni šiestich percent. Denník Sme dosiahol vyše päť percent, Šport a Korzár pod štyri percentá. Hospodárske noviny majú čítanosť okolo troch percent.

MEDIAN SK, MML-TGI, 2017

​Najčítanejší týždenník Plus 7 dní číta podľa prieskumu takmer sedem percent opýtaných. Druhý skončil týždenník Báječná žena so šiestimi percentami. Život a Nový Čas pre ženy majú po päť percent. Slovenka, Eurotelevízia a Katolícke noviny majú čítanosť asi tri percentá. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (RegionPRESS) dosiahla čítanosť desať percent a sieť Petit Press MY noviny päť percent.

MEDIAN SK, MML-TGI, 2017

​Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Záhradkár so siedmimi percentami. Podobnú čítanosť má aj mesačník Zdravie. Nasledujú Eva a EMMA s piatimi percentami. Ďalší je mesačník Nový čas Krížovky so štyrmi percentami.

MEDIAN SK, MML-TGI, 2017

​Najpočúvanejším rádiom bolo v roku 2017 Rádio Expres, ktoré počúva 19 percent opýtaných. Druhé skončilo Rádio Slovensko so 17 percentami a tretie Fun rádio so siedmimi percentami. Nasledujú Rádio Jemné, Rádio Europa 2, Rádio Regina a Rádio Vlna.

MEDIAN SK, MML-TGI, 2017

​V roku 2017 dosiahlo Rádio Expres 23-percentný podiel na trhu, Rádio Slovensko malo 21 percent, Fun rádio 12 percent. Rádio Jemné, Rádio Regina a Rádio Europa 2 mali po osem percent. Rádio Vlna dosiahlo šesť percent. Ostatné rozhlasové stanice držia podľa prieskumu dokopy 14-percentný podiel z trhu.

Televíziu v roku 2017 sledovali takmer štyri milióny divákov. Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla TV Markíza (40 percent). Za ňou nasleduje TV JOJ so sledovanosťou 31 percent a tretia je Jednotka s 25 percentami.

MEDIAN SK, MML-TGI, 2017

​Najvyšší podiel na trhu mala Markíza (34 percent), druhá je TV JOJ (23 percent) a tretia sa so 17-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.

01 - Modified: 2018-03-02 06:53:27 - Feat.: 0 - Title: Najpočúvanejšie je Rádio Expres, najviac si polepšilo Rádio Europa 2 02 - Modified: 2018-02-02 08:44:09 - Feat.: 0 - Title: Najobjektívnejšie spravodajstvo má RTVS. Pozíciu si udržalo celý minulý rok
01 - Modified: 2023-08-22 12:02:23 - Feat.: - Title: Najpočúvanejším rádiom na Slovensku je stále Rádio Expres 02 - Modified: 2023-07-06 13:11:39 - Feat.: - Title: Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland 03 - Modified: 2022-04-21 18:15:02 - Feat.: - Title: Najpočúvanejším rádiom je stále Expres. Má aj najväčší podiel na trhu 04 - Modified: 2022-02-28 10:13:10 - Feat.: - Title: Najpočúvanejším rádiom je naďalej Expres, má aj najväčší podiel na trhu 05 - Modified: 2022-02-01 13:31:09 - Feat.: - Title: Markíza, Expres a Nový Čas sú naďalej najpopulárnejšie slovenské médiá
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 03:14