V nedeľnom prime time bojujú komerčné televízie o divákov svojimi silnými formátmi. Markíza speváckou šou SuperStar, JOJ zas ponúka divákom emotívnu šou V siedmom nebi. Obe sú najsledovanejším programom dňa (mimo spravodajstva) v rámci ponuky všetkých slovenských televízií, každá ale v inej cieľovej skupine divákov.
V obchodne dôležitej skupine mladších divákov 12-54 rokov je víťazom SuperStar. V nedeľu 25. marca dosiahla sledovanosť 10,9 percenta s podielom 26,7 percenta a prekonala tak dokonca aj hlavné spravodajské relácie. Rozborilova šou si pripísala s 8,5-percentnou sledovanosťou o takmer 2,5 bodu menej, dosiahla podiel 22,4 percenta.
V siedmom nebi si, naopak, pripísalo prvenstvo v univerzálnej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov. Pozrelo si ho 608-tisíc divákov, kým SuperStar sledovalo „len“ 486-tisíc divákov. V tejto cieľovej skupine malo V siedmom nebi 13 percentný rating s podielom 28,3 percenta, SuperStar si pripísala sledovanosť 10,4 percenta s podielom 21,2 percenta.
Pre SuperStar však bola piata epizóda zostrihov z castingov v rámci aktuálnej série rekordnou a dosiahla doposiaľ najvyššiu sledovanosť v cieľovej skupine 12-54. Sledovanosť speváckej šou má stúpajúci trend a doťahuje sa na výkony poslednej série z roku 2015. V siedmom nebi si v aktuálnej sérii drží výkony, na rating 9,8 percenta zo 4. marca, kedy prekonalo SuperStar, sa už ale nevrátilo.