RegioMedia je sieť regionálnych rozhlasových staníc Slovenska, ktorú doteraz FUN MEDIA GROUP zastupovala v predaji reklamného času v regionálnych rádiách združených v sieti RegioMedia.
FUN MEDIA GROUP predávala reklamný priestor siete od júna 2015. Počas tohto obdobia svojim klientom komunikovala obchodné zastúpenie za účelom dosiahnutia čo najlepších obchodných výsledkov, a to buď samostatne, alebo ako súčasť balíka popri predaji reklamného priestoru Fun rádia.
Spoločnosť RegioMedia po Rudolfovi Kuzmovi prevzala bývalá obchodná riaditeľka Fun rádia, Miriam Kittler, ktorá v rádiu pracovala deväť rokov v pozícii riaditeľky obchodu. Bola aj členkou predstavenstva spoločností Fun Media Group a Radio. Zo spoločností odišla v septembri minulého roka.
„Vzájomná spolupráca končí k 30. aprílu 2018. FMG som ponúkla možnosť pokračovať. Keďže sa kolegovia z FUN Medie nevedeli k ďalšej spolupráci jednoznačne vyjadriť, túto zmluvu som vypovedala. Navyše si myslím, že v poslednom období neprinášala spolupráca ani jednej strane očakávaný finančný efekt. Reklamný priestor regionálnych rádií pre nadregionálnych klientov, štátne inštitúcie, reklamné a mediálne agentúry, tak bude po tomto dátume predávať výhradne RegioMedia,“ poznamenala nová konateľka Miriam Kittler.
RegioMedia aktuálne pripravuje novú obchodnú stratégiu a cenníky, ktoré budú v krátkom čase dostupné aj na webe regiomedia.sk. Miriam Kittler vlastní okrem spomenutej RegioMedia aj spoločnosti Rádio makler a Media makler.
Do portfólia FUN MEDIE GROUP postupne pribudli webové stránky ako infospravy.sk, auto.sk, mobil.sk, beauty.sk, hokej.sk, profutbal.sk a F1.sk. „Osvedčilo sa nám prepojenie Fun rádia s webom a sociálnymi sieťami. Tento model chceme naďalej rozvíjať a poskytovať ho našim klientom za účelom dosiahnutia čo najlepších výsledkov jednotlivých reklamných kampaní. S prihliadnutím na iný model poskytovania reklamných kampaní, nebudeme od 1.5.2018 ďalej spolupracovať s RegioMediou. Ďakujeme jej za doterajšiu spoluprácu a v ďalšej činnosti jej prajeme veľa úspechov.“ povedal Martin Lukáček, obchodný riaditeľ spoločnosti FUN MEDIA GROUP.