SuperStar sa v nedeľu posunula do fázy semifinálových kôl. Prvý priamy prenos zo súboja desiatich spevákov moderovaný Leošom Marešom a Jasminou Alagič sa stal najsledovanejším nespravodajským programom v obidvoch cieľových skupinách.
V strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov dosiahlo prvé semifinále sledovanosť 8,3 percenta s trhovým podielom 26,3 percenta. V univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov si Markíza pripísala 8,7 percetnú sledovanosť s podielom 22,5 percenta, pri obrazovkch bolo 403-tisíc divákov.
JOJ konkurovala premiérou akčného filmu Hitman: Agent 47, ktorá si pripísala sledovanosť 6,4 percenta s podielom necelých 19 percent.
Najvyšší podiel zaznamenala SuperStar v skupine mladých diváčok vo veku od 15 do 24 rokov, kde mala Markíza v čase vysielania šou trhový podiel až 49,7 percenta.
Do finálových kôl na základe diváckeho hlasovania a rozhodnutia poroty postúpila pätica chlacov - Jakub Pružinský, Richard Chovan, Dominik Gerda, Bryan Gandola a Petr Borkovec. Už v nedeľu večer sa diváci v druhom naživo vysielanom semifinále dozvedia, ktorých päť dievčat doplní finálovú desiatku.
Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadila Markíza aj v piatok a sobotu.
V sobotu sa stalo najsledovanejším programom dňa v oboch cieľových skupinách Počasie.
Spomedzi nespravodajských programov si prvenstvo v cieľovej skupine 12-54 pripísala slovenská premiéra akčného filmu Táto pomsta je moja v hlavnej úlohe s Johnom Travoltom. Dosiahla rating 5,7 percenta a trhový podiel 18,6 percenta.
TV JOJ vysielala priamy prenos súťaže krásy Miss Slovensko 2018, pripísala si priemerný výkon 4,7 percenta s podielom 16 percent.
Záhady tela na Jednotke dosiahli sledovanosť 4 percentá s podielom 14,5 percenta. Boli však najsledovanejším nespravodajským programom v univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov, kde zaznamenali rating 7,1 percenta s podielom 18 percent.
V piatok bol najsledovanejším programom dňa dramatický seriál Milenky. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 7,5 percenta a trhový podiel 23 percenta.
Dvojkou v čase vysielania bolo Čo ja viem na Jednotke s 6 percentnou sledovanosťou s podielom 13 percent. Ako trojka skončila súťažná novinka JOJ Pošli ďalej, ktorej prvá časť si pripísala sledovanosť 4,6 percenta, druhá klesla na 4 percentá, pričom podiely sa hýbali len okolo 13-14 percent.
Podvečeru dominovali Oteckovia s ratingom 7 percent a trhovým podielom 37,7 percenta v cieľovej skupine 12-54.