Facebook pridáva do sekcie udalosti nové praktické nástroje. Tie umožnia zlepšiť organizáciu časového harmonogramu a aj informovať účastníkov udalosti o ďalších dôležitých podrobnostiach daného stretnutia.
Novinku si môžete otvoriť v sekcii Udalosti, s preklikol na „Podrobnosti“, kde môžete po novom nastaviť presný harmonogram pripravovanej udalosti. Nástroj nie je určený len pre bežných používateľov Facebooku, ale najmä pre firmy, ktoré sa môžu starať o organizovanie podujatí ako prednášky alebo veľtrhy. Účastníci akéhokoľvek podujatia tak majú lepší prehľad o všetkých potrebných informáciách.
Firma môže ľubovoľne doplniť dôležité informácie. A tak používatelia nájdu všetky informácie na jednom mieste, bez potreby preklikávania a dohľadávania na webových stránkach organizátora. Chystajúcim vylepšením je sekcia vstupeniek. Firma v nej môže určiť, či ide o platené vstupné, za ktoré treba zaplatiť dopredu alebo až na akcii. Prípadne môže používateľa presmerovať na web, kde si môže vstupenky zakúpiť.