V nedeľu 7. októbra začne vysielať nová internetová televízia Mall.tv. Prevádzkovať ju bude jeden z najväčších on-line obchodníkov Mall Group, ktorý pôsobí v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvátsku. Televízia, do ktorej prešla časť tvorcov z konkurenčnej Stream.cz, bude vysielať pôvodné seriály aj zábavu. Ponuku doplnia filmy distribučnej spoločnosti Aerofilms a KVIFF Distribution alebo sitcomy Českej televízie Kosmo a Štvrtá hviezda.
Divákov budú baviť životnými peripetiami hlavní hrdinovia sitcomov Život je hra a Stylista, súťažiaci Závodnej akadémie, výživové odporúčania prinesie Peter Havlíček, nekorektné názory trubkár Laco Deczi, zberateľ starých kuchárok Roman Vaněk objaví historické recepty a architekt Adam Gebrian prekvapivé stavby. Aktuálne dianie z domova i zo sveta bude komentovať komik Luděk Staněk. Každý týždeň sa budú v priamom prenose usilovať o pozornosť divákov foodblogerka Koko so svojou 30Menutovkou živého varenia alebo moderátor Tomáš Zástera v súťaži Vyhraj to! Obe relácie zároveň sledujúcim umožnia nielen pasívne prizeranie, ale budú môcť aktívne s protagonistami komunikovať.
"Chceme, aby Mall.tv bola zárukou kvalitnej tvorby na kvalitnej platforme. Uvedomujeme si, na ako tenký ľad sa s takým tvrdením púšťame, pretože hodnotenie kvality je vždy subjektívne a štart nových projektov zvyčajne nebýva ani pri najlepšej vôli a najväčšom pracovnom nasadení bezchybný. Nehodláme však vynechať jedinú príležitosť, ako našich divákov pobaviť a interagovať s nimi obsahom a technologickými možnosťami webu," uviedol šéfproducent Mall.tv Lukáš Záhoř.
Skupinu e-shopov Mall Group vlastní skupina PPF, podnikatelia Daniel Křetínský s Patrik Tkáč a investičná skupina Rockaway Capital. Zámer spustiť vlastný televízny kanál ohlásila už tento rok na jar s tým, že ho povedú bývalý šéfproducent Stream.cz Lukáš Záhoř a producent Milan Kuchynka, ktorí stoja okrem iného za seriálom Kancelária Blaník či sitcomom Autobazár Monte Karlo.
Na webe Mall.tv bude možné televíziu sledovať v češtine, bezplatne prostredníctvom akéhokoľvek zariadenia s internetovým pripojením.
Spustením vlastnej internetovej televízie sa Mall Group približuje svojmu cieľu vytvoriť online alternatívu obchodného domu, kde nájdu ľudia vedľa nákupov aj služby a zábavu. Tržby obchodov celej Mall Group utŕžili vlani okolo 800 miliónov eur.