Mall.tv vysiela na českom internete dva roky, na tom slovenskom už jeden. Slovenská Mall.tv si za rok získava záujem divákov, čo si prirodzene vyžiadalo aj personálne posily. Tím česko-slovenskej Mall.tv sa tak rozšíril o dve dôležité osobnosti - šéfku rozvoja a šéfa obsahu.
“Konzumácia online obsahu stále rastie, čo so sebou prináša potenciál vstupu na ďalšie trhy, kde môžeme využiť naše know-how, aj naše vlastné technológie. Slovensko je toho príkladom. Mall.tv sa na slovenskom trhu po necelom roku stala najrýchlejšie rastúcou VOD službou a rýchlo stúpa aj znalosť internetovej televízie a jej jednotlivých relácií, konkrétne napríklad Kaveje,” povedala Johana Amlerová, nová šéfka rozvoja.
“Mall.tv. pozná už viac ako 40 percent Slovákov, takže dynamika je dokonca rýchlejšia ako v Čechách. Sľubný rozjazd slovenskej lokalizácie a divácky záujem o ňu si priamo žiadajú, aby sme posilnili ako vysielanie, tak obchodné a partnerské spolupráce,” dodala Amlerová.
Johana Amlerová má za sebou 4 roky v spoločnosti Google, kde zodpovedala za B2B marketing v Čechách i na Slovensku. Predtým pôsobila, popri štúdiu marketingovej komunikácie a PR na Karlovej univerzite s následným nadväzujúcim štúdiom na univerzite v Leeds, v nanotechnologickom start-upe Nanuntio či v agentúre Brandz Friendz.
Nové formáty pre slovenské publikum
Vyhľadávanie, vývoj a výroba nových audiovizuálnych formátov vhodných pre slovenské publikum budú v kompetencii nového šéfa obsahu Romana Buťu. Do Mall.tv prišiel zo skupiny Prima, kde uplynulé 4 roky zastával pozíciu kreatívneho producenta TV Prima. Rovnako dlho pracoval aj pre stanicu Prima Cool, ktorú od januára 2020 obsahovo i strategicky v segmete digitálu viedol. Originálnej produkcii sa venuje aj vo vlastnej spoločnosti RB Production.
“O tom, že Mall.tv dokáže osloviť nielen domáce publikum, svedčí nielen úspech 8-dielneho thrilleru #martyisdead na medzinárodných Emmy Awards, ale tiež jeho uvedenie a ocenenia na zahraničných festivaloch od Sydney, cez Marseille, až po texaský Austine. Na nemalé úspechy českých tvorcov chceme nadviazať a stať sa producentom atraktívnej a súčasnej pôvodnej tvorby na Slovensku. Som veľmi rád, že počas prvých pár mesiacov vysielania sa to hneď podarilo s formátom Kavej produkčného týmu Bakane pod vedením Dana Dangla, ktorý je súčasne aj šéfproducentom hranej tvorby Mall.tv Slovensko. Mojou úlohou teraz bude tieto príležitosti maximalizovať, vyhľadávať nové talenty a formáty, ďalej stabilizovať a rozvíjať výrobné zložky a, samozrejme, tiež prichádzať s novými nápadmi, koprodukciami a vlastným obsahom,” vyjadruje plány šéf obsahu Roman Buťa.