Stratégiu mení na trhoch s nižším príjmom na obyvateľa.
Americká firma chce v niektorých krajinách ponúkať lacnejšiu verziu svojej streamovacej videoslužby, aby získala nových zákazníkov, uviedol jej zakladateľ a šéf Reed Hastings v rozhovore pre agentúru Bloomberg. Ďalšie detaily neuviedol.
Samotný tento nápad však znamená zmenu stratégie Netflixu. Spoločnosť sa totiž doteraz snažila skôr o zvyšovanie cien a ponúkanie drahších verzií služby s vyššou kvalitou.
Nemá ísť o zníženie ceny aktuálne lacnejšieho balíka, ale o lacnejšiu verziu s obmedzenou ponukou, uviedol v pondelok Bloomberg. Netflix by zrejme cielil na trhy s nižším príjmom na obyvateľa.
Netflix mal na konci uplynulého kvartálu 130,4 milióna platiacich zákazníkov. Firma každý rok investuje stovky miliónov dolárov do exkluzívneho obsahu a konkuruje ďalším podobným službám, napríklad od Amazonu.
01 - Modified: 2018-10-17 07:46:13 - Feat.: 0 - Title: Netflix získal v 3. štvrťroku rekordný počet nových zákazníkov
02 - Modified: 2018-10-02 13:34:17 - Feat.: 0 - Title: YouTube či Netflix budú musieť ponúkať 30 percent európskej tvorby
01 - Modified: 2023-05-18 09:41:10 - Feat.: - Title: Program s reklamami od Netflixu má v zahraničí úspech. U nás funguje len jeho drahšia verzia bez reklám
02 - Modified: 2023-05-15 11:58:57 - Feat.: - Title: Streamovacie služby na Slovensku využíva až 38 percent ľudí
03 - Modified: 2022-08-30 14:19:08 - Feat.: - Title: Vojna streamovacích služieb: Netflix prichádza o svoju líderskú pozíciu
04 - Modified: 2022-08-12 07:50:12 - Feat.: - Title: Disney predstihol v počte predplatiteľov streamovacích služieb Netflix
05 - Modified: 2022-07-14 09:38:44 - Feat.: - Title: Netflix spojí sily s Microsoftom, aby ponúkol lacnejšie predplatné s reklamami