Hoci sa jesenná televízna sezóna rozbehla len pred dvomi mesiacmi, televízie už avizujú nové formáty, ktoré sa dostanú do vysielania v budúcom roku. Okrem úplných noviniek nebudú chýbať ani pokračovania úspešných, ale aj menej úspešných formátov tohto roka.
Markíza stavila na istotu
Televízia Markíza chce s novými formátmi nadviazať na svoje tohtoročné výsledky, ktorými si potvrdila pozíciu lídra na slovenskom televíznom trhu. Po minuloročnom odchode z bezplatného DBV-T sa jej v tomto roku podarilo medziročne zvýšiť trhové podiely a tiež náskok voči konkurencii. Zásluhu na tom mali najmä tohtoročné seriálové novinky – denný seriál Oteckovia a obnovení Susedia.
Obidva formáty si pripisujú už od uvedenia na obrazovky nadštandardnú sledovanosť. Oteckovia absolútne ovládli dôležitý podvečerný slot v acceess-prime a zaradili sa medzi najsledovanejšie programy na trhu. Ich priemerný trhový podiel sa pohybuje v jesennej sérii na úrovni 39 percent v komerčnej cieľovej skupine divákov 12 – 54 rokov a nebudú chýbať v programovej štruktúre Markízy ani budúci rok. Rovnako ako Susedia, ktorí si v aktuálnej jesennej sérii dosiaľ pripísali podiel takmer 28 percent....
Zostáva vám 85% na dočítanie.