CREATIVE PRO a 27Names spustili dňa 21. novembra 2018 medzinárodnú kampaň Rules of Play (Pravidlá hry) na podporu lepšej komunikácie a spolupráce v celej Európe. Základom celej kampane je krátky film zameraný na stretnutie 27 delegátov v Schengene, križovatke Európy. V čom je háčik? Všetci delegáti sú deti.
Vďaka spoločnému jazyku hry spoja deti svoje sily, aby uzatvorili novú zmluvu: "každý je vítaný, vyskúšajte niečo nové, nepodvádzajte a bavte sa". Pri všetkých týchto rozdieloch, ktoré v dnešnom svete vidíme, nás tieto deti inšpirujú, aby sme spolu komunikovali lepšie.
Kampaň Rules of Play (Pravidlá hry) bola spustená pri príležitosti osláv 10. výročia vzniku 27Names – siete komunikatívnych agentúr z celej Európy. Široká verejnosť môže Pravidlá hry podpísať a zdieľať prostredníctvom webovej stránky kampane.
"Všetky deti na svete hovoria rovnakou rečou: ich jazyk je hra a live komunikácia. Je nesmierne inšpirujúce sledovať, ako veľa sa môžeme naučiť od našich detí," hovorí Štefan kozák, group manager director CREATIVE PRO a pokračuje: "Live komunikácia a zmysluplná interakcia medzi ľuďmi tvorí jadro činnosti skupiny CREATIVE PRO a 27Names. Väčšine konfliktov v dospelom svete by sa dalo predísť, ak by sme si pamätali základné pravidlá hry, ktoré deti dodržiavajú. Na to by sme mali myslieť my aj naši klienti.
Wouter Boits, predseda Správnej rady 27Names, hovorí o vzniku kampane takto: "27Names bola založená pred 10 rokmi, aby v celej Európe propagovala silu live akcií a skúsenosti so značkou ako marketingových a komunikačných prostriedkov. Dnes sme vedúci siete, ktorá spája tie najlepšie agentúry v našom odbore po celej Európe. To si zaslúži oslavu."
„Máme však pred sebou ešte veľa práce. Európa je dnes úplne iná ako pred 10 rokmi. Pri pohľade na dnešné správy vidíme, že spolupráca a komunikácia je pre nás všetkých veľkou výzvou. Myslíme si, že oveľa väčšia zábava je hrať spoločne než pracovať samostatne! Touto kampaňou chceme ukázať, že 27Names symbolizuje európsku jednotu a spoluprácu. A veríme, že živá komunikácia môže hrať veľkú rolu v tom, čo môžeme vzájomnou spoluprácou v Európe dosiahnuť. Pretože naživo nemôžeme nikoho oklamať,“ vysvetľuje Boits skutočný účel a zmysel v spustení kampane Rules of Play (Pravidlá hry).