Eurotelevízia
StoryEditor

Eurotelevízia bola najpredávanejším časopisom Vianoc

14.01.2022, 12:15
Autor:
redred
Z dvojčísla televízneho magazínu sa predalo viac ako 180-tisíc výtlačkov.

Týždenník Eurotelevízia sa stal najpredávanejším časopisom posledných Vianoc. Z dvojčísla televízneho magazínu sa predalo 181 121 výtlačkov. Vyplýva to zo zverejnených čísel distribučných spoločností. Ide o najvyšší predaj za posledných päť rokov a je to o 6-tisíc výtlačkov viac ako pred rokom.

Eurotelevízia priniesla 200 strán čítania s tipmi na najlepšie filmy a seriály počas Vianoc. „Vianočné dvojčíslo je veľkým poďakovaním našim čitateľom. Vážime si každého jedného, pretože len vďaka nim týždenník Eurotelevízia onedlho oslávi už 57. narodeniny, čo je na premenlivom printovom trhu na Slovensku výnimočné,“ povedala šéfredaktorka Eurotelevízie Teresa Moroňová.

Vianočné vydanie už neodmysliteľne patrí k najkrajším sviatkom roka a každý rok si nájde čoraz viac čitateľov. „Sme radi, že sa týždenník stáva pravidelným spoločníkom Slovákov počas Vianoc. Úspech vianočnej Eurotelevízie nás úprimne teší a motivuje do ďalšej práce,“ povedal riaditeľ marketingu vydavateľstva Mafra Slovakia Ivan Netík.

Týždenník Eurotelevízia vychádza od roku 1965, je najstarším programovým týždenníkom na Slovensku. V roku 2020 oslávil 55. výročie na trhu. V minulosti ho čitatelia poznali pod pôvodným názvom Televízia, predpona Euro sa začala používať od roku 1991.

Magazín patrí pod vydavateľstvo Mafra Slovakia, kde vychádza aj najpredávanejší programový dvojtýždenník TV Max. Okrem iných titulov vydáva aj denník Hospodárske noviny, týždenníky Téma, Rytmus života či mesačníky Stratégie, Evita a Čarovné Slovensko. Do jeho portfólia patrí viac ako 50 tlačených titulov, okrem toho prevádzkuje niekoľko webových stránok vrátane www.hnonline.sk, www.svetevity.sk a www.brainee.sk.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. apríl 2024 19:44