Fantastické úspechy podvečerného rodinného seriálu Oteckovia pokračujú. V poradí už 196. epizóda, ktorú televízia Markíza odvysielala v utorok 5. februára, dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 absolútne rekordnú sledovanosť. Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala suverénne najsledovanejším programom dňa.
V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine zaznamenali Oteckovia doposiaľ najvyššiu sledovanosť 13 percent a šiesty najlepší trhový podiel 43,1 percenta od štartu seriálu 1. januára 2018. Pre porovnanie, konkurenčná TV JOJ dosiahla v rovnakej cieľovej skupine so seriálom Záchranári trhový podiel 9,3 percenta a s kvízom Po škole trhový podiel 7,6 percenta.
Včerajšie príbehy oteckov si pozrelo celkovo 624-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v doterajšej histórii seriálu. Úspešnejšia v tejto univerzálnej cieľovej skupine bola iba úvodná epizóda z 1. januára 2018, ktorá pritiahla k obrazovkám 637-tisíc divákov.