StoryEditor

Susedia, Horná Dolná a Kuchyňa sa vrátili na obrazovky. S akým úspechom?

05.03.2019, 13:30
Autor:
hrnhrn
Komediálne seriály spolu s Oteckami a spravodajstvom vyniesli Markízu na pozíciu lídra dňa.

Televízia Markíza uviedla na obrazovky nové série troch komediálnych seriálov. Prvým bola vo štvrtok Horná Dolná a v pondelok sa vrátili Susedia, ktorých doplnila druhá séria Kuchyne.

Susedia sú od začiatku minulého roka veľkým ťahákom Markízy. Po zimnej prestávke sa v pondelok 4. marca vrátili na obrazovky s ďalšími epizódami. Spolu s hitom Oteckovia a s večerným spravodajstvom sa postarali o úspešný štart týždňa pre Markízu, ktorá v rebríčku sledovanosti obsadila až šesť najvyšších priečok v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Nová epizóda Susedov sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc s ratingom 10,7 percenta a podielom 29,1 percenta v cieľovej skupine 12-54. Najvyšší trhový podiel, až 52,3 percenta, si Susedia pripísali v skupine mladých mužov vo veku od 15 do 24 rokov. Pri obrazovkách bolo celkovo 519-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Konkurenčné Inkognito na JOJ si pripísalo 7,8 percentnú sledovanosť a trhový podiel 21,5 percenta, film Daň z lásky na Jednotke zaznamenal trhový podiel 5,8 percenta.

TV Markíza

​Úspech si pripísala aj premiéra druhej série Kuchyne. V čase vysielania bola taktiež jednotkou na trhu so sledovanosťou 8 percent a trhovým podielom 25,3 percenta v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ju celkovo 350-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Už tradične sa výborne darilo podvečernému seriálu Oteckovia, ktorému v cieľovej skupine 12-54 patrila tretia priečka s vysokou sledovanosťou 9,9 percenta a trhovým podielom 37,1 percenta. Konkurenčná novinka Lucky Room televízie JOJ si v rovnakej cieľovej skupine viac pripísala podiel len 6,1 percenta.

TV Markíza / Horná Dolná

​Komediálny seriál Horná Dolná sa vrátil na obrazovky vo štvrtok 28. februára. Úvodná epizóda už deviatej série s názvom Veni Vidi Vici sa stala v prime-time po 20:30 suverénne najsledovanejším programom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 10 percent, čo je najvyšší rating od apríla 2018, a trhový podiel 28,5 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 426-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Konkurenčná šou S pravdou von zaznamenala na TV JOJ v rovnakej cieľovej skupine rating 4,3 percenta a trhový podiel 12,6 percenta, relácia Zlaté časy na Jednotke si pripísala sledovanosť 2,7 percenta a trhový podiel 7,6 percenta. 

01 - Modified: 2019-03-04 13:17:26 - Feat.: 0 - Title: Novinka 2 na 1 predstaví známe osobnosti v netradičných polohách. Prvým hosťom bude Marek Hamšík 02 - Modified: 2019-03-04 07:54:15 - Feat.: 0 - Title: Markíza neexperimentuje, stavila na istotu. Po úspešnom februári má pripravený silný marec 03 - Modified: 2019-02-27 10:40:05 - Feat.: 0 - Title: JOJ uvedie český seriálový hit Most! Fanúšikovia sa môžu vydať aj po jeho stopách 04 - Modified: 2019-02-25 10:49:28 - Feat.: 0 - Title: Seriál Kameňák má za sebou premiéru. Diváci boli na novinku zvedaví, rekordy však neprepisovala 05 - Modified: 2019-02-18 12:40:59 - Feat.: 0 - Title: Nedeľné politické diskusie: Ktorú sleduje najviac divákov?
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 19:21