TV Markíza
StoryEditor

Susedia už po uplynulom slabom týždni nezaváhali. Vrátili sa na svoje najlepšie čísla

09.04.2019, 13:05
Autor:
hrnhrn
Kultový sitkom si pripísal druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.

Televízia Markíza obsadila v pondelok 8. apríla päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských televízií. Prvú priečku obsadili Susedia, ďalšie patrili hlavným spravodajským reláciám a prvú pätku uzatvoril podvečerný hit Oteckovia.

Legendárny komediálny seriál Susedia dosiahol v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov svoju druhú najvyššiu tohtoročnú sledovanosť 9,8 percenta aj trhový podiel 27,1 percenta. Premiérovú epizódu s názvom Zlatá svadba si pozrelo celkovo 494-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej 6. série.

Konkurenčné Inkognito televízie JOJ si v tejto cieľovej skupine pripísalo sledovanosť 7,2 percent a podiel 20,3 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov však boli oba spomenuté programy blízko pri sebe. Susedov s 10,6 percentnou sledovanosťou nasledovalo Inkognito veľmi tesne so sledovanosťou 10,5 percenta. Kvôli dlhšej minutáži, keďže JOJ uvádza dve časti Inkognita za sebou, si pripísalo o 0,4 percentuálneho bodu vyšší trhový podiel.

Susedia sa vrátili na svoje štandardné výkony po prekvapivom prepade, ktorý zaznamenali uplynulý týždeň, kedy si pripísali len 8,1 percentnú sledovanosť a trhový podiel 22,6 percenta v cieľovej skupine 12-54. Takýto, na pomery sitkomu slabý výkon, si naposledy pripisovali minulý rok až s poslednými júnovými epizódami, kedy už diváci netrávia toľko času pri televíznych obrazovkách. V aktuálnej sérii sa inak držia nad hranicou deviatich percent, prvá jarná epizóda odštartovala na takmer jedenástich percentách.

Podvečerní Oteckovia v cieľovej skupine 12-54 dosiahli už štandardne vysokú sledovanosť 7,4 percenta a trhový podiel 38 percent. Na porovnanie, konkurenčná súťaž Lucky room na JOJ zaznamenala v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel len 7,1 percenta. 

Zo spravodajských relácií sa v cieľovej skupine 12-54 najlepšie darilo hlavnému spravodajstvu Markízy. V tejto cieľovej skupine bolo najsledovanejšie Počasie, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke pondelkového rebríčka so sledovanosťou 9,4 percenta a trhovým podielom 29,9 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si tesné prvenstvo pripísali Noviny TV JOJ, ktoré o 0,2 bodu predbehli Počasie Markízy. Pripísali si sledovanosť 11,9 percenta s trhovým podielom 29,2 percenta.

01 - Modified: 2025-11-26 07:07:17 - Feat.: - Title: Sľub vystrelil na absolútny rekord jesene, večer zabrala Metóda Markovič: Hojer 02 - Modified: 2025-10-16 20:44:41 - Feat.: - Title: Dunaj sa otriasa v základoch. Lukáš požiadal Adelu o ruku a Astrid zviedla Waltera 03 - Modified: 2025-09-03 15:17:52 - Feat.: - Title: Dunaj sa vrátil po letnej prestávke znovu ako neohrozený kráľ televíznych obrazoviek 04 - Modified: 2025-09-02 12:52:57 - Feat.: - Title: Začala sa horúca televízna jeseň. Ako dopadol dlhoočakávaný súboj o prime-time medzi Rančom a novinkou V zovretí? 05 - Modified: 2025-09-01 10:09:48 - Feat.: - Title: Prvý súboj jesene je tu. Priklonia sa diváci viac k Ranču alebo k novinke V zovretí?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 19:41