TV Markíza
StoryEditor

Susedia a Oteckovia sa divákom stále nezunovali

30.04.2019, 13:20
Autor:
hrnhrn
Susedia už tradične ovládli pondelkový večer, Oteckovia kraľovali podvečeru.

Televízia Markíza obsadila v pondelok 29. apríla v strategickej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských televízií. Prvú priečku obsadili Susedia, ďalšie patrili hlavným spravodajským reláciám a prvú pätku uzatvoril podvečerný hit Oteckovia.

V tejto cieľovej skupine dosiahli najvyšší výkon spomedzi nespravodajských programov Susedia so sledovanosťou 9,7 percenta a trhovým podielom 27,4 percenta, nasledovali ich Oteckovia so sledovanosťou 9,1 percenta a podielom takmer 40 percent. Pre premiérovú epizódu Susedov s názvom Krstiny to znamená tretí najvyšší rating a druhý najlepší trhový podiel v rámci aktuálnej jarnej série. Cez hranicu 10-percentnej sledovanosti sa však v tejto sérii prehupla len prvá epizóda. 

​Konkurenčné Inkognito si v tejto cieľovej skupine divákov pripísalo 7,8-percentnú sledovanosť a podiel 21,9 percenta. Podvečerným Oteckom konkuruje JOJ Súdnou sieňou, ktorá si pripísala podiel na trhu 9,5 percenta.

V širšej skupine divákov starších ako 12 rokov však bolo Inkognito najsledovanejším nespravodajským programom dňa so sledovanosťou 10,9 percenta a podielom pod 24 percentami. V tejto cieľovej skupine Susedov predbehli aj Oteckovia, ktorí si pripísali sledovanosť rovných 10 percent pri podiele 31 percent, Susedia zaznamenali 9,9-percentný rating g podiel nad 21 percentami.

Najsledovanejšími programami pondelka, a to v oboch hlavných cieľových skupinách, sa stali večerné spravodajské relácie Markízy Počasie a Televízne noviny.

Počasie si pripísalo v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť rovných 10 percent a trhový podiel takmer 33 percent, k obrazovkám pritiahlo celkovo 559-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo v tejto cieľovej skupine znamenalo trhový podiel 28,5 percenta.

Druhá priečka v rebríčku sledovanosti patrila Televíznym novinám. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysokú sledovanosť 9,8 percenta aj trhový podiel na úrovni 34,2 percenta. Hlavnú spravodajskú reláciu si na Markíze pozrelo celkovo 555-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo pre televíziu v tejto cieľovej skupine takmer 30 percentný trhový podiel. 

01 - Modified: 2019-04-29 14:04:06 - Feat.: 0 - Title: The Voice sa po dvoch slabých týždňoch mierne nadýchlo. Markíza show presúva na soboty 02 - Modified: 2019-04-25 13:45:23 - Feat.: 0 - Title: 2 na 1 s raperom Kalim ukončilo zábavnú show. Markíza nevylučuje jej pokračovanie 03 - Modified: 2019-04-15 12:46:19 - Feat.: 0 - Title: Galavečer OTO bol najsledovanejším programom týždňa. Pri obrazovkách bolo 630-tisíc divákov 04 - Modified: 2019-04-09 11:14:16 - Feat.: 0 - Title: Susedia už po uplynulom slabom týždni nezaváhali. Vrátili sa na svoje najlepšie čísla 05 - Modified: 2019-04-05 12:23:09 - Feat.: 0 - Title: Horná Dolná predbehla Susedov aj Oteckov
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. september 2024 03:01