Televízia Markíza obsadila v pondelok 29. apríla v strategickej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov päť najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských televízií. Prvú priečku obsadili Susedia, ďalšie patrili hlavným spravodajským reláciám a prvú pätku uzatvoril podvečerný hit Oteckovia.
V tejto cieľovej skupine dosiahli najvyšší výkon spomedzi nespravodajských programov Susedia so sledovanosťou 9,7 percenta a trhovým podielom 27,4 percenta, nasledovali ich Oteckovia so sledovanosťou 9,1 percenta a podielom takmer 40 percent. Pre premiérovú epizódu Susedov s názvom Krstiny to znamená tretí najvyšší rating a druhý najlepší trhový podiel v rámci aktuálnej jarnej série. Cez hranicu 10-percentnej sledovanosti sa však v tejto sérii prehupla len prvá epizóda.
Konkurenčné Inkognito si v tejto cieľovej skupine divákov pripísalo 7,8-percentnú sledovanosť a podiel 21,9 percenta. Podvečerným Oteckom konkuruje JOJ Súdnou sieňou, ktorá si pripísala podiel na trhu 9,5 percenta.
V širšej skupine divákov starších ako 12 rokov však bolo Inkognito najsledovanejším nespravodajským programom dňa so sledovanosťou 10,9 percenta a podielom pod 24 percentami. V tejto cieľovej skupine Susedov predbehli aj Oteckovia, ktorí si pripísali sledovanosť rovných 10 percent pri podiele 31 percent, Susedia zaznamenali 9,9-percentný rating g podiel nad 21 percentami.
Najsledovanejšími programami pondelka, a to v oboch hlavných cieľových skupinách, sa stali večerné spravodajské relácie Markízy Počasie a Televízne noviny.
Počasie si pripísalo v cieľovej skupine 12-54 sledovanosť rovných 10 percent a trhový podiel takmer 33 percent, k obrazovkám pritiahlo celkovo 559-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo v tejto cieľovej skupine znamenalo trhový podiel 28,5 percenta.
Druhá priečka v rebríčku sledovanosti patrila Televíznym novinám. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysokú sledovanosť 9,8 percenta aj trhový podiel na úrovni 34,2 percenta. Hlavnú spravodajskú reláciu si na Markíze pozrelo celkovo 555-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo pre televíziu v tejto cieľovej skupine takmer 30 percentný trhový podiel.

