Najväčšia sociálna sieť Facebook ponúka novú možnosť cielenia organických príspevkov. Bude možné uverejniť ich pre vybrané cieľové skupiny.
Spoločnosť vo vyjadrení uviedla, že novou funkciou chce zvýšiť angažovanosť značiek publikovať viac personalizovaných príspevkov pre menšie komunity a umožniť presnejšie zacielenie na skupiny.
K dispozícii je niekoľko možností:
- Verejné publikovanie
- Obmedzené publikum
- „News Feed Targeting“ – cielenie na ľudí s rovnakými záujmami a priateľmi
- Top fanúšikovia
Ako už niekoľkokrát uviedol Zuckerberg, Facebook by sa mal stať pre používateľov súkromných priestorom, takzvanou obývačkou, kde si ľudia nájdu to, čo ich zaujíma a je adresované práve im. Či už v News Feede alebo v rôznych skupinách a komunitách, v ktorých participujú.
Ak sa vám zobrazuje možnosť uverejňovania pre Top Fans, môžete si v záložke „Komunita“ pozrieť, kto sa tam nachádza. Odznak Top fanúšik je dostupný pre stránky s viac ako 10 tisíc fanúšikmi.


