YouTube uverejnil Bumper Ads Leaderboard, v ktorej predstavil 10 najobľúbenejších šesť sekundových reklám s najlepším výkonom od júla 2018 do júla 2019. Rebríček je zostavený podľa algoritmu, ktorý zohľadňuje celkový počet zobrazení a interakcií a potom na základe výsledkov prieskumu Ipsos, ktorý zohľadnil kreatívne hodnotenie používateľov, medzi nimi kritériá ako zapamätateľnosť, emócie a prepojenie so značkou.
Väčšina reklám je od FMCG firiem, výnimku tvoria štyri spoločnosti. Prvá priečka, ktorá patrí automobilovej značke Subaru, piate miesto obsadila značka Charmin z portfólia P&G a deviatkou je Frigidaire, dcérska spoločnosť európskej Elektrolux. Rebríček uzatvára reklama na Dove.
1. Subaru
3. Eggo
4. HALLS
5. Charmin
6. HERSHEY
7. Reeses
8. Frigidaire
9. Cheetos
10. Dove
Reklamy na nezdravé jedlá aj tehotenský test
Portál The Drum zverejnil rebríček, v ktorom je sedem z desiatich reklám z FMCG segmentu. Dokonca dvakrát sa tam objavila značka Oreo. Výnimkou sú tri reklamy. Piate miesto patrí Clearblue- značke tehotenských testov, ôsme miesto obsadili čistiace prostriedky Dettol a na deviatej priečke sa objavil reklamný spot na britský e-shop.
1. Maltesers - Maltesers Buttons
2. Doritos Collusions - A Battle of Two Flavours
3. Oreos - Oreobrows
4. Cadbury Fingers - Cupboard Raider
5. Clearblue - Clear Results
6. Oreos - Oreo Ice Cream
7. Papa John's - Hot Dog Pizza
8. Dettol - Floor Wipes
9. Very.co.uk - Find Their Gift
10. Taco Bell - Naked Chicken Taco