TV Markíza
StoryEditor

Víťazný návrat Hornej Dolnej. Stala sa najsledovanejším programom celého týždňa

06.09.2019, 12:55
Autor:
hrnhrn
Markíza zaznamenala v prime time svoj doposiaľ druhý najlepší tohtoročný výsledok.

Komediálny seriál Horná Dolná sa vo štvrtok, 5. septembra 2019, vrátil na obrazovky televízie Markíza s veľkým úspechom. „Úvodná epizóda 10. série s názvom Identita sa v komerčnej cieľovej skupine 12-54 stala zatiaľ najsledovanejším programom tohto týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc“, uvádza Lukáš Kočišek, PR manažér TV Markíza.

V tejto cieľovej skupine dosiahla Horná Dolná nadpriemernú sledovanosť 9,2 percenta a rekordný tohtoročný trhový podiel 28,7 percenta. Konkurenčné zábavné relácie výrazne zaostali, Inkognito na TV Joj zaznamenalo v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,3 percenta a Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 6 percenta.

Horná Dolná bola najsledovanejším nespravodajským programom aj v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov, kde zaznamenala sledovanosť 9 percent s trhovým podielom 21,3 percenta, Inkognito na TV Joj zaznamenalo podiel 18,1 percenta.

Komediálny seriál sa od svojho uvedenia v januári 2015 pravidelne radí medzi najsledovanejšie programy. Televízia Markíza seriál vysiela v sériách dvakrát do roka, na jar a na jeseň. Úvodná epizóda poslednej jarnej série si vo štvrtok 28. februára pripísala sledovanosť až 10 percent, čo bol najvyšší rating od apríla 2018, a trhový podiel 28,5 percenta. Pri obrazovkách bolo celkovo 426-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Včerajšiu premiérovú epizódu si pozrelo celkovo 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Silnou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj reality šou Farma, ktorú vysielala Markíza po Hornej Dolnej. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 6 percent a trhový podiel 25,1 percent. 

Podvečerné vysielanie už tradične ovládli Oteckovia, ktorí v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali sledovanosť 5,8 percenta a trhový podiel 33,3 percenta. Kuchárska šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 11,3 percenta a súťažná šou 5 proti 5 na Jednotke RTVS trhový podiel 7,9 percenta.

V rámci ponuky spravodajských relácií sa najlepšie darilo Počasiu, ktoré sa umiestnilo na druhej priečke vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 9,1 percenta a trhový podiel 33 percenta. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 545-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v tejto širšej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.

Skupine Markíza (stanice Markíza, Doma, Dajto) pomohol úspech večerných programov k doposiaľ druhému najlepšiemu tohtoročnému výsledku v prime-time 19:00-23:00. Dosiahla trhový podiel 37,1 percenta v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 a bola aj celodenným lídrom s podielom 34,8 percenta.

01 - Modified: 2019-09-06 20:21:52 - Feat.: 0 - Title: Delukse vs. Extrémne premeny: diváci boli na novinku zvedaví, humor uprednostnili pred emóciami 02 - Modified: 2019-09-06 20:24:44 - Feat.: 0 - Title: Diváci sa vrátili k televízorom. Sestričky ani Česko Slovensko má talent nesklamali 03 - Modified: 2019-09-06 20:27:36 - Feat.: 0 - Title: Jesenný súboj televízií sa začal. Ako po prvom dni dopadli Susedia, Inkognito a Farma? 04 - Modified: 2019-08-28 09:35:14 - Feat.: 0 - Title: Televízna jeseň: Markíza neriskuje, Joj uvádza novinky 05 - Modified: 2019-09-02 19:44:37 - Feat.: 0 - Title: O 5 minút 12 s novým moderátorom bolo v čase vysielania lídrom trhu
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 18:24