Stanica Discovery, globálny líder na poli dokumentárnej zábavy, predstavila nový vizuál. Televízia tvrdí, že vizuál oslavuje dedičstvo značky, zdôrazňuje, čo za ňou stojí ako aj odhodlanie poskytovať obsah, ktorý bude inšpirovať, informovať a zároveň ponúkne zábavu ďalšej generácii fanúšikov.
Logo zároveň vyzdvihuje globálny dosah tohto brandu a tiež chce inšpirovať divákov na celej planéte, aby poznávali svet. Nové logo sa skladá z glóbusu umiestneného vnútri písmena D. Ide o statický obraz predstavujúci všetky kontinenty. Stanica tak odkazuje na svoje pôsobenie po celom svete.
"Je pre nás dôležité, aby sme našim divákom pripomenuli kto sme, a zároveň sa zdokonaľovali pre budúcu generáciu. Zemeguľa bola vždy základom brandu Discovery a chceme, aby to tak našu súčasní a budúci fanúšikovia vnímali," hovorí na margo zmeny Victoria Daviesová, senior viceprezidentka a generálna manažérka Discovery Inc. pre Strednú a Východnú Európu a Strednú Áziu.
Takto vyzerá nové logo:
Spolu s rebrandingom stanica láka divákov na nový program, prevažne na autentické príbehy. Programová schéma vychádza zo základných pilierov kanálu ako sú veda, príroda, technika, vynálezy alebo dobrodružstvo. K novinkám patria seriály ako Prečo nenávidíme, Lovci odpadu, Everest: The First Ascent, Legendy divočiny a ďalšie.