Instagram údajne testuje ďalšie nové nálepky v Stories. Tentokrát zamerané na uľahčenie komunikácie ohľadom udalostí a teasingu nových produktov značiek.
Na test upozornila technologická blogerka Jane Manchun Wong. Pozvánka v podobe nálepky ponúka možnosť zadania názvu, dátumu a miesta udalosti. Používatelia môžu na pozvánku odpovedať RSVP priamo kliknutím na nálepku.
Ak by bola nová funkcia oficiálne dostupná, uľahčila by komunikáciu aj firemným profilom. Pozvánku na udalosti by bolo možné zdieľať s konkrétnymi followermi, prípadne so zoznamom blízkych priateľov.
Oficiálne vyjadrenie materskej spoločnosti Facebook zatiaľ k tejto testovacej funkcii nie sú, ale ako píše portál Social MediaToday, väčšina noviniek, o ktorých Wong informuje, sa väčšinou v priebehu niekoľkých mesiacov objavia.
Nálepka by sa samozrejme nemusela používať iba v prípade skutočných udalostí, na ktorých sa môžu záujemcovia reálne zúčastniť. Možnosti využitia sú aj iné, môžu slúžiť napríklad na pozvánky na živé vysielanie či iné aktivity, s ktorými sa používatelia na sociálnej sieti často stretávajú.
Teasing produktov na Instagrame
Populárna sociálna sieť pomaly ale isto pridáva nové funkcie podporujúce nakupovanie v aplikácii. Značky pravdepodobne čoskoro dostanú zaujímavú možnosť na zaujatie publika. Do Stories môžu vložiť nálepku s dátumom uvedenia produktu na trh a tak používatelia, ktorý majú o daný produkt záujem kliknú na žiadosť o zaslanie pripomienky.
V deň uvedenia produktu na trh príde používateľovi upozornenie priamo do mobilu a tak bude sto percentne informovaný o produkte, o ktorý má záujem. V tejto fáze novinku testuje malá skupina značiek v USA vrátane spoločností Adidas, H&M a Warby Parker.
Instagram neposkytol podrobnosti o úplnom uvedení na trh, ale je to ďalšia funkcia, ktorá pridá k rastúcej ponuke nástrojov elektronického obchodu platformy. Nehovoriac o tom, že informovanosť zákazníkov zabezpečí ďalším značkám a internetovým obchodom.