Nový rok, nové výzvy. Pre generálneho riaditeľa Markízy Mathiasa Setteleho ich bude niekoľko: nová televízna stanica, streamovacia služba, stály biznis okolo televízie, ale aj šport. Ten sa už v minulom roku stal jednou z top tém okolo televízií, v tomto roku to, zdá sa, nebude inak. Pre Stratégie hovorí aj o tom, že "Slovensko je jednou z mála krajín v Európe, kde sa s hokejovými právami obchoduje „pod stolom“, tajne a bez výberového konania."
Čo bude pre vás v Markíze tento rok najväčšou alebo najzásadnejšou výzvou: šport, program, nová TV stanica, VOYO alebo niečo celkom iné?
Najväčšou výzvou pre ľudí v televíznom biznise je nachádzať nové a inovatívne formáty a zároveň udržať existujúce programy divácky atraktívne. A keďže sme multimediálna spoločnosť, platí to nielen pre televíziu, ale aj pre online a streamovaciu službu VOYO. Všetky ostatné výzvy ako koronavírus, inflácia či hľadanie talentov sú oproti tomu len sekundárne.
Minulý rok ste predstavili nové spolupráce pre športové vysielanie, zabezpečili ste si práva na viacero atraktívnych podujatí. Aké plány máte v tomto smere na rok 2022?
Monitorujeme trh, a ak vidíme dobrú obchodnú príležitosť, tak ju využijeme, ale nie za každú cenu. Na VOYO máme všetky zápasy domácej futbalovej Fortuna ligy, vybrané zápasy z NHL, NBA, českej futbalovej a hokejovej ligy, galavečery tých najprestížnejších MMA organizácií, ako je napríklad UFC, už teraz je toho naozaj veľa. Aktuálne rokujeme so zakladateľmi n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.